Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: irishterrier
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 12, 2017 om 17:36Wat is een goede virus scanner?Ik gebruik de grats 360 total security al jaren. Zeer tevreden. Heeft diverse addons ingebouwd.
-
Sep 1, 2015 om 16:55Zipfile openen in Messenger.[quote=freya schreef op maandag 31 aug 2015, 22:01]
Naar ik aanneem, wéét je van wie het bericht (en de zip-file) afkomstig is? kun je niet gewoon vragen of ze je het bestand willen mailen?
Als het een onbekende is, zou ik maar helemaal niet proberen het bestand te openen.....
Hallo, zojuist een quote bij 'edrick3' gepost. Misschien ook voor u interessant.
Groet, JS -
Sep 1, 2015 om 16:50Zipfile openen in Messenger.[quote=edrick3 schreef op dinsdag 1 sep 2015, 09:50]@irishterrier,
Nog een mogelijkheid: klik
Suc6
De afzender gaf mij de oplossing. Misschien interessant voor u.
Quote
Downlosd Messenger attachments using the computer directly from Facebook and then either unzip it or click inside it and copy the contents to where you want them. You can never open/transfer stuff 'within' the Messenger app - just see that it is there
Unquote
Groet,
JS -
Aug 31, 2015 om 21:39Zipfile openen in Messenger.
-
Jun 8, 2015 om 13:59Windows installer.[quote=edrick3 schreef op woensdag 3 jun 2015, 17:55]@irishterrier,
Heb dit nog gevonden:
Je kan eventueel proberen om de Windows Installer een reset te geven.
1. Druk op de Windows logo toets en de X toets en kies voor Opdrachtprompt (Administrator).
2. Typ in Opdrachtprompt de onderstaande commando's:
MSIEXEC /unregister
MSIEXEC /regserver
Herstart vervolgens je systeem. Controleer of het probleem hiermee is opgelost.
(Bron)
Helaas mocht ook dit niet baten.
Heb gedurende het weekend windows 7 opnieuw geinstalleerd.
Hiermede is het probleem ook opgelost.
Groet, JS. -
Jun 8, 2015 om 13:52Windows installer.[quote=edrick3 schreef op woensdag 3 jun 2015, 17:55]@irishterrier,
Heb dit nog gevonden:
Je kan eventueel proberen om de Windows Installer een reset te geven.
1. Druk op de Windows logo toets en de X toets en kies voor Opdrachtprompt (Administrator).
2. Typ in Opdrachtprompt de onderstaande commando's:
MSIEXEC /unregister
MSIEXEC /regserver
Herstart vervolgens je systeem. Controleer of het probleem hiermee is opgelost.
(Bron) -
Jun 3, 2015 om 17:45Windows installer.[quote=edrick3 schreef op woensdag 3 jun 2015, 17:34]@irishterrier,
Heb je dit geprobeerd?
Open Regedit (Winkey+R (=uitvoeren) --> typ: regedit, en blader naar de key
Hkey_Classes_Root\.msi
In het rechterdeel hoort daar te staan: (standaard) REG_SZ Msi.Package
Als daar wat anders staat: verbeteren!
Dit heb ik inderdaad aangepast. Dit heeft geen effect. Helaas verandert er niets.
Ik heb de .msi uitgepakt en gekopieerd naar het te updaten bestand. Ben bang dat niet alles is verwerkt.
Nogmaals dank voor uw gewaaardeerde adviezen. Waarschijnlijk zal ik ermee moeten leven.
Trouwens er zijn belangrijke dingen in het leven.
Fijne avond.
Groet, JS. -
Jun 3, 2015 om 15:29Windows installer.
-
May 27, 2015 om 22:02Windows installer.Hallo zwaardvis,
Helaas, heb e.e.a. geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Groet,
JS. -
Apr 14, 2015 om 16:43Hoe zit dit ?Dank voor uw reactie. Een duidelijk verhaal. Jammer dat (weer) wordt geprobeerd de klant ophet verkeerde been te zettten als die niet uitkijkt.
Ik denk dat ik maar bij mijn huidige provider blijf. Ondanks een probleem af en toe wordt dit na melding toch redelijk snel opgelost.
Met vriendelijke groet, JS.