Antwoorden gegeven door: jetty
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 16, 2024 om 12:34Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel
Enige tijd geleden kregen wij een folder in de bus van ODF (open dutch fiber) met informatie over het aanleggen van glasvezel in heel Amsterdam. De straten gaan open en iedereen in onze flat zou persoonlijk benaderd worden om een afspraak te maken om de glasvezel aan te sluiten. Wij hadden hier geen behoefte aan en hebben contact opgenomen met Ziggo, onze provider, of dit noodzakelijk was. Het antwoord was nee. Dus hebben wij niet gereageerd.
Enkele weken geleden werd de straat opengebroken en tot onze verbazing werd ongevraagd en zonder onze toestemming onze meterkast, die op de gezamelijke hal is, opengemaakt en de glasvezel geinstaleerd. Hier heeft Ziggo helemaal niets mee te maken.
Bij navraag bij verschillende buren bleek dat bijna niemand toestemming had gegeven en hier behoefte aan had.
Uit de folder blijkt dat de instalatie vrijblijfend zou zijn en alleen op afspraak geinstaleerd/aangebracht zou worden.
Het is ons gewoon door de strot geduwd. De meterkast is onderdeel van ons huis en daarom voelt dit aan als huisvredebreuk.
-
Aug 22, 2022 om 12:27Kan een energiebedrijf van een vast contract af
Neem contact op met Engie.
ik zit ook bij Engie en het schijnt dat een ander bedrijf namens Engie andere leverancier en contracten aanbiedt. Met als verhaal dat Engie geen banden meer wil met Rusland en daardoor het contract ontbindt.
Hierover heb ik een waarschuwingsbrief per email van Engie gekregen. Trap er niet in.
Dit is een vriendin van mij ook overkomen. Gelukkig heeft Engie alles voor haar terug kunnen draaien.
-
Jan 5, 2021 om 09:42Welke informatie krijgt mijn nieuwe zorgverzekeraar van mijn oude?
Beste jaja,
volgens mij krijgt de zorgverzekeraar alleen de DBC en behandelcode van je behandelaar bij de GGZ. Daar kunnen ze wel je diagnose uit opmaken maar niet de inhoud.
Als het je meer rust geeft, neem dan contact op met je vorige zorgverzekeraar en stel daar je vraag.
-
Nov 2, 2014 om 01:04Tempur matrashoes
-
Nov 2, 2014 om 01:01Tempur matrashoes
-
Nov 17, 2011 om 16:39ontkalkenBeste allen die op mijn vraag hebben geantwoord.
Inmiddels heb ik bij een supermarkt voor €2.48 een fles Dubro snelontkalker gekocht. Op de fles staat een consumenteninformatie telefoonnummer: 0800-0234566.
Dit heb ik eerst gebeld. De dame aan de telefoon heeft voor mij uitgezocht wat hier in zit en vertelde mij dat dit dezelfde ingrediënten heeft als de veel duurdere Durgol.
Iedereen ontzettend bedankt voor alle moeite om mijn vraag te beantwoorden. -
Jul 31, 2005 om 22:43toekomstplan/koersplanIk heb in 1996 en koersplan voor 20 jaar afgesloten. Vorig jaar zag ik tot mijn schrik dat het rendement lager was dan het bedrag dat ik had ingelegd. Afkopen was veel te duur en ik heb het meteen premievrij laten maken. Kost niets maar heb je toch aan het eind van de rit wat geld waar je niets meer voor hoeft te doen. Succes.