Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jolihen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 26, 2014 om 11:17HDMIOplossing gevonden.
Eerst ben ik naar de winkel gegaan en kreeg een dikkere HDMI kabel mee, hetzelfde.
Toen naar UPC, daar kreeg ik een nieuwe Coax kabel mee, hetzelfde.
Door het heen en weer zappen van de tv naar de mediabox zag ik dat hij het plotseling deed.
We moeten nu eerst de tv aanzetten en wachten totdat hij 'geen signaal' geeft en dan pas de mediabox aanzetten. Doe je dat te snel dan moet je de box weer uit- en aanzetten. Die verkoper in de winkel zei later, dat doen wij eigenlijk ook, de tv's staan 's morgens stand by, dan zetten wij de upc box aan en alle tv's floepen dan aan. -
Sep 22, 2014 om 12:43HDMIVanmorgen kwam ik op het idee om onze kleine Sharp tv aan te sluiten om te kijken waar het aan ligt. Precies op dezelfde manier aangesloten als de Philips. Die Sharp doet het prima zonder HDMI kabel eruit en erin te doen. Dus het ligt toch aan die Philips tv. Nu maar weer terug naar de winkel, maar ja daar deed hij het toen meteen.
In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken.
Joli -
Sep 21, 2014 om 20:49HDMINu nog even alles op een rijtje.
Inderdaad, we hebben die scartkabel niet nodig, dus eruit gehaald, want er zit een HDMI kabel in die loopt van de tv naar de mediabox. De tv ingesteld op HDMI 1 en de kabel in de tv op HDMI 1.
We hebben een mediabox van UPC met maar 1 opname tegelijkertijd, dus geen Horizon. Alles doet het prima. Verder geen apparaten aangesloten op de tv.
We zijn met ons probleem naar de winkel gegaan met de tv en kabels. Daar hadden ze ook een mediabox van UPC en hebben echt de tijd voor ons genomen. En alles deed het daar prima, dus het ligt niet aan de tv. Thuis gekomen, hetzelfde probleem. Van alles geprobeerd, eerst de tv aan en dan de mediabox en andersom. Ook de manier van Gompy2 geprobeerd. Elke keer bij het aanzetten zie je HDMI 1 verschijnen op het beeld en dan een zwart beeld, HDMI stekker eruit en erin en ja dan doet hij het.
Wie weet nu nog een oplossing? -
Sep 21, 2014 om 18:37HDMIAlle kabels vervangen, HDMI en scart die loopt van de tv naar de mediabox. Hij blijft hetzelfde doen. De mediabox doet het verder goed, zoals opname van programma's, uitzending gemist, enz. Waar zal het toch aan liggen, de tv of de mediabox? Bij een test in de winkel deed hij het meteen, dus daar ligt het niet aan, zei de winkelier. Moeten we nu contact opnemen met UPC?
-
Sep 21, 2014 om 16:48HDMIJa, die zet ik altijd eerst aan. Ook met de homeknop staat de tv op HDMI 1 en de stekker zit ook in 1, ook op HDMI 2 geprobeerd, hetzelfde. Elke keer moet ik de stekker er even uit en in doen en dan doet hij het weer. Als de tv op HDMI 1staat en ik haal de stekker eruit en steek hem in 2, terwijl hij staat ingesteld op 1, doet hij het ook, maar wel elke keer stekker eruit en erin.
-
Nov 18, 2013 om 12:56upgraden V7.0Ik weet genoeg, bedankt allemaal.
Joli -
Nov 16, 2013 om 14:12upgraden V7.0Aurora1: Nee, deze App staat niet op mijn tablet.
Ik was benieuwd of die V7.0 upgrade van een bestaande App van Samsung afkomstig was of een (gratis) App die ik zelf heb geïnstalleerd. Hij zegt ook dat ik een verouderd systeem heb, dus daarom dacht ik dat ik dat op mijn tablet heb staan. Die pop-up komt alleen te voorschijn als ik Wordfeud afsluit. Ik negeer nu maar die pop-up. -
Mar 9, 2011 om 12:30NTLDR ontbreektBedankt voor alle reacties.
Ik heb alle usb kabels eruit gehaald, maar dat helpt niet.
Ook heb ik de site van Computeridee.nl geraadpleegd, daar hebben ze het dan over Bios, enz. Dat gaat boven mijn pet.
Ik heb geen originele XP schijf gekregen bij de aankoop. Ik heb wel een kopie, daar heb ik het mee geprobeerd, maar dan krijg ik een scherm in het Engels met iets van partities waar ik uit 3 opties kan kiezen. Zo ver gaat mijn kennis niet en durf dat niet aan. Ik heb nu maar een IT bedrijfje ingeschakeld en hoop dat zij het voor elkaar krijgen.
Nogmaals bedankt.
Joli -
Oct 11, 2010 om 21:08UPC Helpdesk uitvalWij zijn zeer tevreden over UPC. Sinds kort doen ze een proef met een helpdesk (voorlopig alleen een gedeelte van Amsterdam), waarbij ze thuis komen om storingen of installatieproblemen te verhelpen. Je moet dan een smsnr. intypen en de mededeling 'afspraak'. We kregen meteen een reactie en hebben een afspraak gemaakt. Ze kwamen, hebben het probleem verholpen en alles gratis!!
Joli