Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kri5tel
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 18, 2011 om 12:26HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Dat is al eerder geprobeerd uit te leggen aan quantas. quantas blijft er maar op hameren dat je naar de winkel moet gaan. Je moet toch gewoon je producten kunnen bestellen via het net. En erop kunnen vertrouwen dat de info juist is.
Als HI zijn telefoons aanbiedt via de website dan moeten ze ervoor zorgen dat wat ze aanbieden via het net klopt. De rede is ook al een keer door Lotte uitgelegd maar telkens komt er geen oplossing voor het probleem. -
Dec 27, 2010 om 13:11HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Bedankt Lotte voor de uitleg over de verschillende soorten leveringen. We waren tegelijk aan het posten.
-
Dec 27, 2010 om 13:08HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Bedankt voor de reactie hi-webcare. Ik vind het totaal niet erg om op een mobiele telefoon te wachten. Wat ik wel vervelend vind is dat ik verkeerd geinformeerd word via de HI site. Als je googled dan kom je erachter dat dit vaker gebeurd. En inderdaad, als je een nieuwe klant bent dan krijg je wel meteen een telefoon dat stoort me. Vandaar dat ik het hier meld.
Quantas, ik ben naar de HI winkel gegaan. De winkel had de telefoons niet op voorraad vandaar dat ik naar de site ben gegaan. Daarnaast zou ik in de winkel 20 euro meer moeten betalen! Ook omdat ik vaste klant ben??? Hij kreeg het me niet fatsoenlijk uitgelegd waarom dat dat was. Daarna ben ik naar de kpn winkel gegaan met dezelfde vraag. Hij legde uit dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen wat nieuwe klanten wel moesten betalen. Duidelijke uitleg maar als ik 20 euro meer moet betalen dan komt dat op hetzelfde neer. -
Dec 22, 2010 om 11:18HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Ik ben trouwens ook benieuwd of nieuwe klanten wel meteen de telefoon krijgen (zoals eerder geschreven werd). Google leert dat dit namelijk wel het geval is! Bestaande klanten kunnen gewoon wachten.
-
Dec 22, 2010 om 11:14HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Volgende klacht mbt levering van telefoons door de HI webshop. Op de HI site staat aangegeven dat de iPhone 4G nog leverbaar is. Vandaag voor 17.00 uur besteld morgen in huis. Ik krijg meteen na mijn bestelling een sms dat de telefoon niet leverbaar is. Na bellen met de klantenservice van HI krijg ik te horen dat hij pas 5 januari weer leverbaar is! Er zijn nog ontzettend veel mensen voor mij die de telefoon in bestelling hebben staan werd mij ook medegedeeld. Als ik dit had geweten dan kon ik er nog even over nadenken. De informatie op de site is misleidend. We wachten het af tot 5 januari...