Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: leeo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 25, 2012 om 15:54Nummerbehoud[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 7 aug 2012, 20:23]Beschouw je nummer maar als verloren, je gaat dit nooit geregeld krijgen met simpel.
Als ultieme poging zou je de directeur nog kunnen mailen, gebruik zijn naam in combinatie met de naam van het domein, maar geef het je weinig kans..
Laat het een wijze les zijn om in de toekomst uit de buurt van t-mobile te blijven.
lekkerisdat... 't is me toch gelukt via de geschillencommissie om mijn gelijk te krijgen!! Heb een goede vergoeding gekregen voor ongemak, kosten etc. en me simpel bij Simyo aangemeld met mijn eigennummer. Wat een verademing geen kosten voor helpdesk, doen wat ze beloven, geen ingewikkelde aan of uit-zetkosten gratis helpdesk 0800 nummer en noem maar op en voor maar 50 cent meer. Kortom een aanrader via het KPN netwerk. Ik raad iedereen aan om naar de geschillencommissie te gaan daar luisteren ze kennelijk naar of zijn ze gevoelig voor.. Allemaal veel sterkte in de strijd -
Oct 25, 2012 om 15:43Nummerbehoud[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 7 aug 2012, 20:23]Beschouw je nummer maar als verloren, je gaat dit nooit geregeld krijgen met simpel.
Als ultieme poging zou je de directeur nog kunnen mailen, gebruik zijn naam in combinatie met de naam van het domein, maar geef het je weinig kans..
Laat het een wijze les zijn om in de toekomst uit de buurt van t-mobile te blijven. -
Aug 7, 2012 om 19:03NummerbehoudJa, in zoverre dat ik hen in gebreke heb gesteld etc. alles heb betaald maar al ruim 7 weken niet heb kunnen bellen. Elke keer zeggen ze een nieuwe simkaart op te zullen sturen maar wat er komt is niets. Je kunt wel weg maar bent dan je nummer gewoon kwijt volgens de klantenservice. Dit terwijl de directeur zegt dat het wel mogelijk is als coulance !?
-
Jul 24, 2012 om 17:09WAT TE DOENJammer dat het stil wordt .. komt misschien ook omdat veel mensen op vakantie zijn en het minder prominent op de kassa site aanwezig is. Maar zijn er intussen mensen die weer kunnen bellen nadat ze zijn geblokkeert of nog nooit een minuut met hun nieuwe simkaart hebben kunnen bellen...
Bij mij werkt het nog steeds niet... ook mijn simpel niet wat maandag al zou moeten werken volgens Annie.. de Rooij -
Jul 23, 2012 om 14:04WAT TE DOENPeewee18 ik geeft je gelijk, aan de andere kant laat je ze hier weer mee wegkomen de criminelen. Kreeg dit ook te horen, maar mijn nummer kwijt geen recht op restitutie van betaalde gelden en misschien zelf doorbetalen van de contactduur ??
Even rondkijken naar andere providers leert dat je voor 3 euro al een zelfde contact kunt afsluiten met VEEL minder haken en ogen en slapeloze nachten. Overal kunt bellen en gebeld worden kunt SMS en etc.
Ze maken hun probleem jouw probleem en laten je stikken... -
Jul 23, 2012 om 00:25WAT TE DOENHELP !! HELP !!
Welke advocaat wil op nocure nopay basis voor een groot aantal klanten tegen dit bedrijf gaan procederen. Misschien iets voor Kassa om hier het initiatief te nemen om zo gezamenlijk een vuist maken. De omzetten van dit bedrijf zijn schrikbarend, vele tientallen miljoenen. De kosten maken dat de kleine 'man' niet kan procederen tegen deze oplichters. De Rooy en consorten moeten nu maar eens een halt toegeroepen worden als sinds de oprichting van Simpel stinkt het en de 'heren' leven als god in Frankrijk.
Wie durft ze aan te pakken HELP HELP !! -
Jul 20, 2012 om 16:21WAT TE DOENvliegenderob, pure quads wat je beweerd.. Over Ideal.. ik heb gewoon betaald via Ideal en een schriftelijke bevestiging gehad. Maar via de inschrijvingspagina van Simpel ging het fout en is er een extra account aangemaakt met de zelfde gegevens. Hier kwam ik achter nadat ik een dag later dan de eerste bevestigingsbrief nog een zelfde brief kreeg waarin ze tot incasso zouden overgaan alvorens een simkaart aan te willen maken. Daarbij kwam dat ze me een paar dagen later een brief stuurden dat de aanvraag voor nummerbehoud was afgewezen vanwege een verkeerde simkaart nummers en ik dit opnieuw moest opgeven. Dit gehaketak herhaalde zich 5 keer en naar bleek hadden ze min eerste 1 kennelijk bij mijn vorige provider doorgegeven als een 7 en het nummer niet bij hen voor kwam (alsdus Vodafoon). Excuus voor het ongemak het geld wordt zsm geretourneerd. Eind April. Maar nu zeggen ze dat ik het bedrag zelf al heb gestorneerd. 't Beloofde shirt nooit gekregen al vind ik dit van minder belang en ga zo maar door. En dat je zo makkelijk naar hen gratis kunt bellen ? Als ik daarheen bel moest ik tot voor kort het 900 nummer bellen (35ct) En jij houd ons op de hoogte ?? Kom op wat een gelul.. Maar 't zal wel een truck zijn om weer mensen stroop om de mond te smeren. Voorlopig is het vier uur.. en na 24 dagen is het opgelost ?
-
Jul 20, 2012 om 13:19WAT TE DOENOp 25 april begon de ellende en duurt voort tot de dag van vandaag. Een incompetentie van jouw daar.. Volgens mij verbleekt de storing van Vodafoon bij de problemen van Simpel. Volgens een medewerker zijn er duizenden klanten getroffen door de blokkade van simkaarten en niet de getallen van de directeur. Maar er is veel meer aan de hand bij die club. De administratie klopt van geen kant ze komen afspraken niet na, incasseren onrechtmatig geld en betalen volgens afspraak niet terug. Aangetekende stukken worden niet aangenomen, simkaarten worden te pas geblokkeerd en kunnen dan door een storing niet gedeblokkeerd worden en ga zo maar door. Incompetentie tot en met. Vanmorgen gevraagd of ik nadat ik al van 27 juni niet kan bellen bij het ingaan van mijn overzetting, of ik kon kappen met het contract werd me te verstaan gegeven dat ik dan mijn nummer kwijt was en geen recht had op welke compensatie dan ook. Eerder was me 4 maanden (10€) aangeboden voor compensatie en ellende, terwijl de kosten van andere tijdelijke simkaart, administratiekosten bellen naar Simpel, aangetekende brief met ingebrekestelling melding al meer dan 30 euro hebben gekost en ik ook nog eens onrechtmatig geïncasseerde gelden niet terug heb. Hiervan zeggen ze nu dat ik deze heb gestorneerd terwijl als dit een eenmalige incasso betreft niet eens kan. Kortom wil ik graag iedereen oproepen om ze niet hiermee weg te laten komen te reageren op dit initiatief van de kassa online redactie.