Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: liesb21hen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 1, 2012 om 16:03WAT TE DOENHet inloggen lukte me vanmorgen ook niet direct. Pak direct het adres in de mail en dan lukt het wel als je gelukt hebt.
Na de eerste keer inloggen kreeg ik het overzicht van iemand die ik absoluut niet ben. De 2e maal lukte het wel. De aanhouder wint. -
Aug 1, 2012 om 12:33WAT TE DOENVandaag 1 aug. Ik kan nog steeds niet sms-en. Ook nr. weergave werkt nog niet.
Dit duurt al vanaf begin juni.
Kan sinds vanmorgen wel op my-simpel,
Diverse mails gestuurd, maar er wordt niet op gereageerd.
Ik ben niet van plan te betalen voor 2 maanden sms-en.
Ben blij, dat ik over 3 weken van mijn abonnement af ben. Heb al 6 weken een dubbel abonnement. Dank je wel Simpel. -
Jul 22, 2012 om 08:57WAT TE DOENJa hoor ga gerust naar telecomervaring.nl. Er zijn meer dan 1000 reacties te lezen over het wangedrag van Simpel.
-
Jul 20, 2012 om 21:41WAT TE DOENOok ik heb al vanaf juni problemen met Simpel. Mijn simkaart blijkt geblokkeerd te zijn, maar dit gaven ze niet toe.
Ik kan geen sms-jes versturen en de nummerweergave is geblokkeerd.
Verschillende keren proberen te bellen, maar je krijgt alleen dat menu en geen medewerker aan de telefoon.
Mails verstuurd, kreeg daar antwoorden op, die nergens op sloegen.
Ik was toch al van plan om mijn abonnement niet te verlengen en ben dus direct overgestapt naar T mobile. Nu zit ik wel tot half augustus met 2 abonnementen en dus ook 2 verschillende nummers.
Ik had geen keus en werd bovendien behoorlijk simpel van Simpel.
Is dat klantvriendelijkheid?