Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ljlvyent
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 3, 2011 om 16:38langdurig technisch probleem, HTC touchpro 2 van T-mobilePROBLEEM OPGELOST, DANK AAN SANDER H.
Door de oplettendheid en snelle afhandeling van mijn langdurige technisch probleem heeft Sander h. van t-mobile mijn probleem weten op te lossen en heeft hij mij goed geholpen door deze probleem.
Na alle ellende is er toch een keer punt en een andere kijk op t-mobile
GA ZO DOOR!!!!!!! -
Feb 2, 2011 om 18:49langdurig technisch probleem, HTC touchpro 2 van T-mobileBedankt voor de snelle reactie.
ik zal op uw email reageren.
Pjoter je hebt gelijk dit vind ik ook te lang duren.
Daarom heb ik pro assist ook vertelt dat ze mijn tel niet meer hoeven te komen halen.
heb een email gestuurd naar Webcare en heb telefonisch contact gehad met de klantenservice van t-mobiel/opzeg afdeling. hun zullen mij nog terug bellen.
het lijkt er al op dat ze nu wel actie gaan uitvoeren (HOOP IK DAN) -
Feb 1, 2011 om 12:18Onbegrijpelijk hoge kosten t-mobileen is het probleem opgelost