Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: maaike1984
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 1, 2011 om 00:29HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Beste hi-webcare,
Een duidelijk antwoord, maar algemeen. In mijn opmerking staat dat het om het aangaan van een nieuw contract per 1-1-11 gaat naar een actie op de site. Hier wordt dus per direct een inflatie correctie op los gelaten. Dit heeft dus niets te maken met oktober. Mijn mega grootte probleem met hi is dat als ik bel er totaal geen klantgericht én klantvriendelijk handelen is, geen meedenken niets.
Ook het feit dat u in uw reactie zet dat de uw inflatiecorrectie niets met dat van groente en fruit te maken heeft geeft wel aan de mijn eerdere reactie niet goed is gelezen. Het ging om het principe van doorvoeren van inflatiecorrectie, ik vond dit niet opgaan vanwege het feit dat je voor het één een contract afsluit en de ander niet. Als er een actie is op de site kun je hier geen inflatiecorrectie op uitoefenen zolang deze actie loopt (aanbod geldt namelijk nog, dus zou heel vreemd zijn om mensen die eerder hiervan gebruik te maken het tarief verhogen tov mensen die later van deze actie gebruik maken).
Waarom er uberhaupt een inflatiecorrectie op een 2-jarig contract zit vind ik niet kunnen, maar dat is een discussie apart.
Hoop dat dit het eea verduidelijkt.
gr Maaike -
Jun 29, 2011 om 00:21HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Als ik alle reacties zo lees verandert er weinig.
Vind de service aan telefoon ook erg slecht, je wordt gewoon afgesnauwt en een klantbeleving is er al zeker niet. Zelf heb ik mijn abonnement laatst overgezet, na ja per 1 jan had dec gebelt. Echter werd er een bedrag met een kleine afwijking tov de aanbieding afgeschreven. Hierover gebelt, kreeg ik een heel verhaal over inflatiecorrectie en de vergelijking met prijsstijging van groente en fruit. Vind het absurd dat dit per directe ingang van het abonnement werd verhoogt terwijl de aanbieding nog liep, en dan zo'n kromme vergelijking daar sluit ik toch geen contract voor af. Ieder mens snapt toch dat dit niet normaal is. Na lang aanhouden en laten storneren van incasso's is dit uiteindelijk toch rechtgezet maar excuses voor het ongemak ho maar. En wel moeten betalen voor de klantenservice (hoezo service?!). -
Nov 7, 2010 om 19:34HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Hoi, ik heb eind juni ook een klacht over gedeeltelijk onterechte incasso bij hi telefonisch doorgegeven na nog diverse keren contact te hebben opgenomen (want hoewel ze zeggen terug te bellen, doen ze het niet) heb ik de klacht via di site van hi doorgegeven, in de hoop dat deze afhandeling beter zou gaan. Na diverse keren informeren over de stand van afhandeling kreeg ik uiteindelijk vorige week een mail dat de klacht was afgehandeld! Hoezo afgehandelt?! ik heb nog geen enkel antwoord op mijn vragen ontvangen. Voel me niet serieus genomen en ben nu al dik 4 maanden bezig om mijn eigen geld terug te krijgen!!! Dit vind ik niet normaal, en zeker geen klantenservice!