Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mandykoomen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 7, 2010 om 22:11HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Ik heb nu uiteindelijk al mijn geld terug gekregen, Maar moest zelf constant bellen, ze hebben mij ook nooit terug gebeld (wat ze wel zouden doen) Ook moet je sowieso bij de klantenservice het nummertje intoetsen van 'ik heb al eerder gebeld over deze klacht' Anders krijg je alleen maar domme uitzendkrachten aan de telefoon die nergens wat van snappen, want als het probleem toevallig niet in hun protocool staat hebben ze geen idee wat ze moeten doen. En sturen ze je van het kastje naar de muur..
-
Oct 17, 2010 om 22:32HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Het maakt bij Hi/Kpn niet uit waarover de klacht gehaald. Het word dus sowieso slecht af gehandeld. Bij de winkels doen ze hun best, maar aangezien ze daar geen telefoon nummers hebben, niks (zeggen ze) kunnen ze niets. Klantenservice is helemaal een grote brok ellende!