Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marco1973
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 12, 2010 om 16:45UPC Helpdesk uitvalHi allen, bedankt voor de vele reacties. Ik kan jullie melden dat het probleem vandaag is verholpen door een aardige monteur van Centric(ingehuurd door UPC).
Ik heb wel een mail gestuurd, maar tot op vandaag geen reactie gehad. Heb toen nogmaals getracht te bellen tussen 14:00 - 15:30 aangezien UPC dat adviseerd als beste tijd naar de helpdesk. Ja hoor deze keer de Nederlandse helpdesk en geen uitval van de telefoonlijn aan hun kant. Wat standaard testen gedaan en een monteur ingepland.
Probleem was een kapotte Mediabox. Ze hebben 4 boxen: standaard box, zonder DVR, Standaard box met DVR(deze Thomson box had ik dus) , HD standaard box en HD met DVR optie. Het schijnt dus dat de box die ik heb voor de meeste problemen zorgt. Maar heb er nu wel een nieuwe afstandbediening bij ;-) ter compensatie.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Marco