Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: miessie70
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 3, 2011 om 11:17Onbegrijpelijk hoge kosten t-mobileok mister t-mobile (quantas). je zult er zelf wel lekker aan verdienen.
-
Feb 3, 2011 om 10:33Onbegrijpelijk hoge kosten t-mobileHelemaal mee eens. Ben jarenlang een zeer tevreden klant geweest van t-mobile.Maar ik heb nu een half jaar een nieuw contract en het is alleen nog maar hoge rekeningen. Bij mijn nieuwe contract zou ik een jaar lang gratis internet hebben , maar dit waren ze vergeten.Hierop heb ik gereageerd net na de uitlatingen van Youp van het Hek. Toen werd alles heel snel geregeld. Nu heb ik alweer hoge rekeningen terwijl ik minimaal bel.Ga vanaf nu elk geprek bijhouden. Ik hoop dat er meer mensen dit gaan doen, dan kan kassa er binnenkort aandacht aan besteden in haar programma. T-mobile moet gestopt worden. De boetes die ze ontvangen heeft over de ruggen van de consument weer terugverdienen.
ZEER ONTEVREDEN KLANT VAN T-MOBILE. WIL ER GRAAG WEG.