Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: missbrit
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 21, 2012 om 06:01WAT TE DOENIk heb op 30 mei via een leuke wervingscampagne voor mijn partner een abonnement aangevraagd met nummerbehoud, dat pas op 26 juni kon worden geactiveerd volgens Simpel. Inmiddels hadden ze wel doodleuk, nog voordat duidelijk werd dat het zo lang zou gaan duren, geld geincasseerd.
Op de dag dat de oude SIM kaart inactief is geworden, zou het probleemloos overgaan naar Simpel, zeiden ze. Die dag kwam, maar een aansluiting bij Simpel daar wachten we nog steeds op. Mijn partner kan nog steeds niet bellen of sms'en of gebeld worden. Mailtjes die je stuurt via de link op de website krijg je beantwoord door middel van een "automatisch verzonden bericht. Waarschijnlijk is je vraag hiermee beantwoord." Nou niet dus, de antwoorden op mijn vragen zijn niet te vinden op de website, anders zou ik toch geen mail sturen?
Herhaaldelijk bellen naar de klanten'service' en in totaal uren in de wacht staan hebben niets opgeleverd (behalve een torenhoge rekening mijnerzijds. Belachelijk ook, dat het klantenservice nummer van je mobiele telefoonprovider een 0900 nummer is waar je met een mobiele telefoon lekker veel voor moet betalen). Alleen kregen we het advies om dagelijks 2x de telefoon uit- en weer in te schakelen en te wachten totdat deze het weer gewoon doet. Ik ben hoogzwanger en wil graag mijn partner kunnen bereiken op het moment dat ik ga bevallen. Ik heb dus helemaal geen zin noch tijd om 'te wachten totdat de telefoon het weer gewoon doet'!
Gisteren heb ik weer gebeld naar de klantenservice en ik kreeg een zeer timide, chagrijnige en onprofessionele dame aan de lijn die me vertelde dat het waarschijnlijk na dit weekend is opgelost. Gewoon afwachten dus, zei ze. Wel werd me dit keer compensatie aangeboden in de vorm van een restitutie van het abonnementsgeld van de afgelopen maand en een restitutie van het bedrag dat je moet betalen om een nummer te mogen transporteren (nummerbehoud). Toen ik vroeg of ik schriftelijk een bevestiging van dit aanbod kon krijgen was het antwoord "nee". Ik moest maar gewoon erop vertrouwen dat zij doet wat ze me heeft gezegd. Bij de volgende factuur zal de compensatie in mindering worden gebracht. We zullen zien.