Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: molliezwart
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 3, 2010 om 12:03sony cyber-shotHeb gisteren de stoute schoenen aan getrokken en ben naar de plaatselijke fotograaf gegaan.
Heb hem het probleem voorgelegd.
Hij heeft ernaar gekeken en het euvel verholpen.
Was een kleinigheid.
Hoefde er niet voor te betalen,dat is pas service.
Ik weet wel waar ik mijn volgende camera ga kopen.
Iedereen hartelijke dank voor de raadgevingen. -
Oct 1, 2010 om 19:34sony cyber-shotAkkefiet.
Wij hebben een minuut de batterijen eruit gehad.Zoals in het boekje staat.
En we hebben er nieuwe batterijen in gedaan.Maar helaas, de lens gaat er niet meer in. -
Oct 1, 2010 om 13:01sony cyber-shotBen net weer naar de Trekpleister in Haaksbergen geweest.
Dacht dat het de filiaalhoudster was,maar dat is niet zo.
Het is een verkoopster die ons gisteren hielp.Heb gevraagd naar de voorwaarden dat ze boven de €50,00 niet terug mogen geven.Ik had gekeken bij Trekpleister bij de voorwaarden,maar kon het niet vinden.Heb gevraagd of zij mij de voorwaarden kon laten zien.Zij heeft ze mij ook niet gegeven.
Ze heeft naar het filiaal in Rijssen gebeld.Het mag niet. Wel een 009 nummer gekregen.
Ben nu van plan om de Nederlandse thuiswinkel organisatie een mail te sturen.
Oja,ik heb gekeken op de site van Trekpleister,de camera was daar afgeprijsd voor €70,00.Maar uitverkocht.
Vandaar dat ik het geld gisteren kreeg.Maar de verkoopster zei,dat ze dat niet had mogen doen. -
Sep 30, 2010 om 20:50sony cyber-shotEdwardus.
Ik heb geschreven waarom ze geen antwoordnummer hebben. .Heb een mail gestuurd naar het desbetreffende bedrijf.Maar ze mailden terug dat ze geen antwoordnummer hebben.Dus is het zelf opsturen.En dat vind ik [omdat er nog garantie op zit] minder.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Birdies.
Ik heb een mail naar Trekpleister gestuurd en krijg hier binnen 2 a 4 werkdagen bericht van.Weet nog niet welke camera ik weer neem.Maar bedankt voor de tip.[klik]
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Iedereen bedankt voor de reactie's. Ik houd u op de hoogte. -
Sep 30, 2010 om 16:15sony cyber-shotBirdies.
Het is een sony DSC-S930.
We hebben een mail naar FRS gedaan,maar ze hebben geen antwoordnummer. -
Jan 19, 2010 om 21:58kpn inloggenBedankt voor de reacties. Maar kom ik bij wachtwoord vergeten staat er.
Telefonisch direct een nieuw wachtwoord aanvragen,0800-0035.
En het nummer 0900-0244.Ook aanvragen.
En het wachtwoord dat we hebben is getypt,dus goed te lezen ivm.hoofdletters. -
Aug 28, 2007 om 22:16Hema horloge
Vandaag bericht gehad het horloge is er.
B bedankt voor je reactie.Eens maar nooit weer een horloge van de hema.