Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: movyla50
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 12, 2018 om 14:06Hoe haal ik een lippenstiftvlek uit het stof van mijn bankstel?Met Dasty van de Wibra ( de gele fles)
haal je allerlei vlekken, ook lipstickvlekke van stoffen en leren bankstellen en kleding mee weg .
ennnnn nog veel meer mee te ontvetten en schoonmaken....superspul ! -
Nov 10, 2017 om 14:27Miele wasmachine of toch goedkopere BekoMijn moeder en ikzelf hebben al jaren Beko, voldoet uitstekend, zelf heb ik net een nieuwe wasmachine gekocht van Beko koolborstelloos ! dit is.nl een een leuke kostenpost de koolborstels (mocht je niet zelf kunnen repareren)
Dus wij gaan geen machine met koolborstel meer kopen.
De ProSmart wasmachine,s heeft een ProSmart Inverter Motor. Op deze motor krijg je 10 jaar garantie. De ProSmart motor is 50% meer energiebesparend, is 3 keer stiller dan een gemiddelde wasmachine en bevat een uniek en gepatenteerd detectie systeem voor ongelijke verdeling en heeft een speciale AquaWave technologie trommel.
Het element heeft een speciale coating waardoor deze ook langer schijnt mee te gaan en ongevoeliger voor kalkaanslag.
Mijn vaatwasser is ook van Beko, voldoet ook uitstekend.
Het materiaal is van lichtere kwaliyteit ,maar als je daar normaal mee omspring moet dat geen probleem zijn.
1 Minpuntje van de Beko wasmachine,s er blijft na het wassen wat water in de rubbers achter, maar daar halen wij gewoon even de handoek over. -
Mar 21, 2016 om 13:14Ik heb geen geluid bij de filmpjes op Facebook en You tube.Ik heb dit ook een hele periode gehad, gebeurde meestal na een of andere update
Alles geprobeerd (ook zoals hier in de antwoorden omschreven) en me rot gezocht op internet, totdat ik er achter kwam waar het in zat.(bij mij tenminste...)
Naar Internetoptie,s , geschiedenis, cookies, internetbestanden ,opgeslagen wachtoorden,informatie in webformulieren de hele mikmak verwijderen,deed het geluid het weer .
Meestal moest ik dat dan de volgende dag weer doen ,na het opstarten weer hetzelfde probleemhet ,is nu over, een enkele keer gebeurt het weer (weer na een update van microsoft) herhaal ik de stappen weer en heb geluid
Er staat ook veel over dit soort problemen op youtube.
Succes, hoop dat het lukt.... -
May 18, 2015 om 17:28Geluid PCInmiddels probleem opgelost lees ik...
had eventueel nog iets (misschien voor ander geluidsprobleem optie..)
Ik ontdekte dat na een Windows update ! 8.1 mijn geluid het niet meer deed.
In geluidsbeheer ,F , Fn etc.,geen oplossingen te vinden...
Ergens gelezen na heel veel gezoek...schijnt meer voor te komen na een update
Systeem herstel na eerdere datum gedaan, geluid weer ok..tot de volgende dag,weer geen geluid
, kwam erachter door alle browse geschiedenis in Internet Optie,s te wissen het geluid het ook weer doet.
Heb dit herhaaldelijk moeten doen ,alles fuctioneerd weer.
Misschien heeft iemand hier iets aan -
Jan 15, 2011 om 14:30Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?Hier ben ik weer...
ik heb even afgewacht tot ik mijn factuur ktreeg...
zoals ik al vermoedde is mijn abbonnement nog steeds niet omgezet , na tig keer bellen en mailen , de compensatie die mij was toegezegd is ook nergens te bekennen.
inmiddels zijn er al 3 maanden verstreken en nog niets gebeurt/omgezet
Containertje voor de deur plaatsen bij Hi ? -
Jan 6, 2011 om 11:38Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?ik heb gisteravond een boze mail verstuurd via de website van HI,
het antwoord kreeg ik vanmorgen :
tot hun grote spijt was mijn omzetting nog niet gerealiseerd , ik moet weeeeeer bellen met de klantenservice van Hi !
dat ga ik zo weer doen, hoop niet dat ik weer 40 min . in de wacht sta....
ter compensatie word mij 15,-- korting aangeboden op mijn eerstvolgende telefoonrekening.
nu probeer ik positief te blijven ...maar eerst zien en dan geloven.... -
Jan 5, 2011 om 21:56Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?geachte misszeta,
ik twijfel geen moment aan uw intelligentie,
maar ik geef gewoon mijn versie, ik wil daarover ook niet in discussie gaan. er word gevraagd op de site naar een mening en die geef ik voor het eerst en wel om de reden dat ik het flink zat ben met dat geteut met die belminuten, prober dus mijn steentje bij te dragen aan deze terreur.
wat zeuren betreft heb ik wel andere dingen om me druk te maken , dus is hietbij n.v.t
ik heb wel degelijk de brief van KPN goed gelezen !!, mijn intelligentie is ook wel aardig op peil, maar gelukkig voor u en uw kennissen is het wel goed gegaan, maar er zitten nog flink wat steekjes los mnet de omzettingen , ik ben ook niet de enigste.
groetjes movyla -
Jan 5, 2011 om 21:47Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?jaaaaaaaaaah , ik ben ook het ,,haasje,, bij HI,
erg gezellig ? allemaal , weer voor de zoveelste x in de wacht staan van +/ 40 min . en dan van de lijn worden geknikkerd door een medewerker van HI die er schijnbaar geen zin in had.
weeeeeer opnieuw bellen en zou geregeld en bevestigs e-mail krijgen...U raad het al ....nog niets.
nu maar een e-mail er uit gegooid met de medeling als dit niet binnen een week geregeld is ,ik helaas juridische stappen moet ondernemen.
er word gesproken in dit item dat je ook naar een andere provider kan gaan , dat kan inderdaad , maar het is onderhand te bespottelijk voor woorden dat je zelf schijnbaar weinig kan uitoefenen op de regie van je eigen abbonnement.
dit moet ophouden !!!!
nieuwe ziekte : HDS + Help Desk Syndroom
hopelijk weer vervolgd in radar en kassa , aangezien hier nog weinig van geleerd is en klanten die ze al jaren hebben opnieuw aan het lijntje te houden,
IK GA DOOR , U HOPELIJK OOK !
groeten movyla