Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nesselande
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 14, 2011 om 20:09Click and Buy, onterechte afschrijvingHeb de mail naar Itunes gestuurd, als Itunes het net zo regelt als bij jou dan hoef ik ook eigenlijk C&B niet meer te bellen? Als zij het geld krijgen van Itunes dan hoeven ze mij ook geen mailtjes meer te sturen dat ze geld van mij willen + extra kosten.......
-
Aug 14, 2011 om 19:57Click and Buy, onterechte afschrijvingIk vind het jammer dat de communicatie via de mail niet goed loopt bij C&B, dit zou het wel een stuk makkelijker maken....
Ik vind het maar een lastig gedoe en word er ook niet blij van! Omdat er een of andere gek deze geintjes uithaalt, kun je weer allerlei kosten maken door met iedereen te bellen *zucht*
Bedankt in elk geval voor de info en ik zal je op de hoogte houden, fijn dat jij dat ook wilt doen :-) -
Aug 14, 2011 om 19:46Click and Buy, onterechte afschrijvingBedankt voor de info! Ik ga dan morgen nog maar eens met C&B proberen te bellen. En dan stuur ik ook nogmaals een mail naar Itunes, zou ik de jouwe als voorbeeld mogen gebruiken? Die is net iets duidelijker dan de mijne was....
-
Aug 14, 2011 om 19:20Click and Buy, onterechte afschrijvingHoi M4210,
Jouw verhaal en mijn verhaal zijn inderdaad identiek! Ik ben wel benieuwd hoe je C&B hebt kunnen bereiken? Ik heb heeeeeel lang in de wacht gehangen en heb de hoop opgegeven na een paar keer (straks heb ik een hogere telefoonrekening dan het bedrag waar het om gaat). Op mijn mails is nog niet gereageerd maar heb inderdaad wel de herinnering gekregen met de 15euro!
Itunes verwijst heel fijn weer naar C&B terwijl ik toch denk dat ook Itunes hier iets mee moet doen.... van het kastje naar de muur zullen we maar zeggen!
Je kunt Itunes inderdaad niet bellen, Apple doet telefonisch niets met Itunes en er is ook geen Nederlandse service.... in het Engels mag je e-mailen.
Even voor de duidelijkheid ik heb een Ipod Nano, ik kan daar niet eens apps op zetten! Heb wel 10x mijn Ipod doorgelopen toen een vriendinnetje mij meldde dat je alleen op de Ipod Touch een app kan downloaden.... heb nog nooit een Touch gehad. En dus ook geen Iphone.
Mijn bank heb ik direct gebeld om het rekeningnummer te blokkeren, goed te horen dat C&B dit ook adviseert. En het opheffen van een C&B account blijkt zo te zien lastig te zijn, ik heb het 1,5jr geleden opgeheven maar blijkbaar ook niet helemaal..... vreemd!
Ik heb op dit moment alweer even niets meer gehoord, niet meer van Itunes en niet meer van C&B. Ik gooi hierna mijn Itunes helemaal van de computer af en zeg mijn account op (deze is overigens op dit moment geblokkeerd door Itunes zodat er niets meer mee kan gebeuren).
Ook mijn C&B account is geblokkeerd door C&B maar dit omdat ik niet betaald heb.....
Bedankt in elk geval voor je reactie! Het is op een of andere manier toch prettig om niet te de enige te zijn, hoe l*llig het ook voor jou is natuurlijk! Het ligt dan niet helemaal aan mij.... -
Aug 10, 2011 om 10:27Click and Buy, onterechte afschrijvingMet Itunes ben ik nu bezig maar dat is zo makkelijk niet.
Mijn Ipod zit al een paar weken in mijn tas, die gebruik ik alleen als ik naar mijn werk ga maar ben al een aantal weken vrij. Itunes gebruik ik alleen, staat op mijn laptop en ik ben de enige die dat gebruikt.
Ik ben nu mijn Ipod aan het opladen om te zien of die app er op staat, maar het lijkt me niet.... ik speel geen poker, ik kan ook geen poker spelen want weet helemaal niets van het spel af. Overigens is de app tegelijkertijd 'aangekocht' als de in app. Van beiden geen verstand daar ik nooit iets met app's doe?
Heb gisteren ook de politie gebeld en zij zeggen dat het om een frauduleuze handeling gaat, aangifte doen dus.
Ik snap wel dat C&B het recht heeft, maar ik heb 1,5jr geleden mijn account opgezegd. Deze zou dus niet meer gebruikt moeten kunnen worden, mijn vraag aan C&B dus, waarom bestaat mijn account nog wel?! -
Aug 10, 2011 om 09:44Click and Buy, onterechte afschrijvingIk ben niet helemaal compleet geweest denk ik....
Het bedrag is al afgeschreven (gisteren) en dit heb ik direct teruggeboekt, ik heb ook de bank gebeld en de rekening laten blokkeren.
Verder heb ik hopeloos contact gezocht met C&B (en hier gaat het me eigenlijk om) maar dit werkt voor geen meter.... ze hebben een NL mailadres maar dan krijg ik een automatische mail terug dat ik ze naar een EU adres moet mailen in het engels... onzin natuurlijk! Mijn engels op papier is ook zeer belabberd!
contact met Itunes is net zo beroerd, heb Apple NL gebeld maar die zeggen niets te kunnen met Itunes dus ik moet echt mailen.... in het engels....
Dit heb ik nu gedaan naar Itunes maar nog niets gehoord, naar C&B heb ik mijn Nederlandstalige mailtjes er gewoon ingeplakt en in het Engels erbij gezegd dat zij maar een translation programma gebruiken....
Ik ben dus vooral benieuwd hoe mensen in contact zijn gekomen, in het nederlands met deze bedrijven....