Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nstemerdink
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 10, 2010 om 01:59HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Ook ik heb exact hetzelfde probleem.
Eerst al met de Nexus one, nu met de Desire HD. Goede levertijden worden aangeboden en vervolgens komt Hi ze niet na.
De Desire HD is besteld op 03-10-2010 en zou geleverd worden op de 14e volgens mij, maar de status is sindsdien niet gewijzigd (status: "voor inschrijving").
Wanneer je naar de klantenservice belt krijg je te horen dat de vermelde levertijd onder voorbehoud is of een ander slap excuus. Zo lust ik er nog wel een paar, goed excuus om maar gewoon iets op de website te knallen wat dus feitelijk pure onzin is, want over het algemeen kunnen ze het niet nakomen.
Ik heb nu (voor de Desire HD) 2 keer met de klantenservice gesproken over de levering, maar ben hier totaal niets meer opgeschoten.
Meeste frustratie komt voort uit het feit dat je totaal niet op de hoogte word gesteld wanneer een product niet op tijd geleverd kan worden, en dat Hi tegen beter weten in (blijkbaar) onrealistische levertijden op de website plaatst.
Jammer dat dit zo slecht geregeld is, ben namelijk over het netwerk zelf wel te spreken.
Groet,
Nick