Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: oudie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 8, 2019 om 12:57EnergiewachtIk heb het over verlenen van een dienst. De energiewacht is ook de leverancier van het toestel. Ik wil gewoon geholpen worden. Wat het uiteindelijk kost -mogelijk een paar euro daar zit ik niet mee. Men had ook kunnen melden dat er eventuele kosten uit de reparatie kunnen voorvloeien. Ik heb geleerd om bij problemen terug te gaan naar de leverancier. Nu verwijst een willekeurige installateur mij door naar de installateur die het apparaat heeft geplaatst. Precies en dat is de energiewacht. Dus ook al betaal je € 150 euro aan service krijg je dit terug. Hoe dan ook een ECHTE MISKOOP bij de energiewacht. Ach en voor een paar euro naar mijn verzekering dat doe je ook niet.
Hoe dan ook ik kan niet aan de onderdelen komen en voor de energiewacht is het een fluitje van een cent. Trouwens de stormschade is verholpen alleen de onderdelen - een plasticbuis om draden te beschermen- heeft met de airco te maken. -
Apr 8, 2019 om 12:49Hoe houd je medijnen uitelkaar als je elke keer weer ander doosje krijgIk ben daardoor over gegaan op een baxter. Opzich een mooie oplossing......totdat ik zag dat de apotheek mij gigantische bedragen in rekening brengt. Moest in een maand ook nog twee keer van pillen wisselen, gevolg meer als € 100 aan apotheekkosten terwijl de pillen nog € 5 waren.
-
Jan 28, 2017 om 12:28Tele 2 terreurTijdens een storing van KPN geen signaal. Gebeld en op advies Tele2 alles gesloopt tot aan de KPN aansluiting. (anders helpen we u niet). Nadien werd een monteur gestuurd. Waarom heeft u alles weggehaald "moest van Tele2". Kleine reparatie gedaan 10 min. Kosten 80 euro. Echter net als voor de storing klapt de modem eruit. Zelf heb ik het idee dat het modem als router problemen heeft. Dit geeft men na veel bellen toe. Oplossing een ander abonnement en u krijgt een modem die wel functioneert. Uiteindelijk trap ik daar twee keer in (ja ben erger dan een ezel). Echter weet de ene medewerker van T2 niet wat de andere doet T2 medewerker doet dus het hele circus begint (en blijft) zich weer opnieuw herhalen. Uiteindelijk wordt ik wakker van "ik heb recht op internet ook zonder een nieuw abonnement! Dus opzeggen die aanvraag. Maar ja nu een paar keer per dag het modem resetten als er een nieuw apparaat zich aansluit op mijn router. De sfeer en communicatie wordt steeds grilliger. Bij het terug vragen van mijn 80 euro van de monteur wordt ik door een medewerker T2 afgedroogd voor leugenaar etc. neergezet.
Wat voor bedrijf is dit in godsnaam geworden. Conclusie bijna geen internet, wifi telefoon werkt niet enz. -
Aug 13, 2015 om 16:23Wehkamp versus Windows10Alex dat had ik juist gedaan een recovery waarna het systeem meldde dat de partities niet meer juist waren. Ja dan houdt het op. Maar daar sta ik niet alleen lees maar op het net. Service is toch dat je dan terug kan vallen op een leverancier. Het updaten moet gewoon kunnen als je nieuwe notebook koopt. En even op Eric reageren. Nee ik heb de mogelijk a.90 euro repareren, 60 euro zo weer terug en afstand doen van mijn notebook. Oneigenlijk gebruik omdat ik conform de update mijn notebook zoals Alex omschrijf geprobeerd heb om via een USB aan de praat te krijgen. Wie dit gaat doen ziet ook dat Windows andere partities gaat schrijven.
-
Aug 23, 2013 om 19:20Hollands NieuweVertrouwen in Hollands Nieuwe (vodafoon) heb ik niet. Dacht na mijn teleportering van mijn nummer (want daar werd ik mee gechanteerd) draai incasso's terug. Helaas. Naar de geschillencommissie stappen heb ik ook overwogen. Maar het lijkt me beter (niet voor mijzelf) zo'n bedrijf gewoon als gedupeerden aan te pakken. Waarom om kassa of Radar dat doen. Daar zijn deze programma's voor!
Als veel mensen door zulke bedrijven worden bedonderd dan heeft het gevecht van een man/vrouw weinig resultaat. Ja voor mij. -
Jul 4, 2013 om 16:15Hollands Nieuwe[quote=tijger1 schreef op donderdag 4 jul 2013, 15:39]@oudie
Waarom moet Radar wat doen? U kunt dit zelf doen.
Wat kun je zelf doen Nu willen ze mijn nummer niet teleporteren dus mijn bedrijf gaan kapot!!
Maar omdat ik niet de enigste ben maar een hele volksstam met problemen en allemaal ontevreden vind ik dat het niet meer om mij alleen gaat. -
Jul 2, 2013 om 22:18Hollands Nieuwe[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 2 jul 2013, 20:07]Bestaat holllandse nieuwe nog? dag dat hij allang ter ziele was. Help mee op Radar om ze een proces aan te doen en je geld terug te krijgen!!
-
Jul 2, 2013 om 22:16Hollands NieuweSterker nog heb via Radar oproep gedaan om naar de rechter te gaan als ik genoeg deelnemers heb!!
Maar bedankt En misschien worden ze wakker bij Radar om wat te doen -
Aug 30, 2012 om 13:15HollandsNieuwe (Ellende)Fijne reactie! Daar heb je wat aan.
-
Jun 17, 2012 om 18:14Bankstel weg[quote=oudie schreef op vrijdag 13 apr 2012, 14:50]Koop bij Bron-Snijder in Stiens een bankstel. Spreek af de oude op te slaan bij hem in de loods. Het bankstel is voor mijn dochter. Het was zelfs een voorstel van de heer Bron.
Nu twee maanden later vragen wij het bankstel te leveren. 'Eerst kan hij zich niets herinneren'. Echter verspreekt hij zich wanneer hij wat nader onder druk wordt gezet.
Wat nu?? Erg veel meedenkend en meewerken wil het bedrijf niet. De zo geventileerde klantvriendelijkheid is nu ver te zoeken. Wat zijn mijn rechten. Moet ik aangifte doen.