Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pechvogel42
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 2, 2012 om 16:36Tele2 SIM-kaart werkt nietsorrie u te moeten teleurstellen, heb ook problemen met simpel ( gehad ) aangetekende brieven helpen niets.Ze doen er niets mee, na een tijd krijg je een rare mail of brief terug waar totaal niet in gegaan word op de inhoud van je klacht.
Helemaal niets. Je schiet er niets mee op.
Wat je zou kunnen doen is de klantenservice bellen, toets in het menu 5 x de keuze 1 dan krijg je een telefoniste.Leg uit dat ze hun beloftes niet nakomen en dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van hun diensten en dat je daarom je abonnement opzeg. Vraag wel absoluut om een bevestiging per mail! Als die binnen 20 minuten niet binnen is opnieuw bellen.
Dit is de beste manier om van dit oplichters en bedriegerszootje af tekomen.
En iedereen waarschuwen voor de rotpraktijken bij simpel.Succes! -
Aug 2, 2012 om 16:29Simpel sucksTIP: bel de klantenservice van dit oplichtersbedrijf.
Toets 5 x de optie 1 in en zeg tegen de telefoniste dat u uw abonnement op wilt zeggen omdat ze geen diensten leveren en ze zich niet aan het contract houden.
Vraag om een bevestiging per mail, krijg je die binnen 20 minuten niet binnen, opnieuw bellen en er naar vragen.
Verder iedereen waarschuwen NIET met dit rot bedrijf in zee te gaan!
Succes! -
Aug 2, 2012 om 16:26Simpel is niet klant vriendelijksimpel is 1 groot drama! Nooit aan beginnen. Ze belazeren de boel, het zijn oplichters. Bel de klantenservice, toets 5 x de optie 1 en zeg dan uw abonnement af omdat ze hun beloftes niet nakomen en je geen gebruik kunt maken van hun diensten. Vraag om een bevestiging per mail.
Krijgt u de bevestiging binnen 20minuten niet binnen, opnieuw bellen en er naar vragen. -
Aug 2, 2012 om 14:41WAT TE DOENvoor alle gedupeerden van deze dieven en oplichtersbende.
Bel de klantenservice, kies 5 keer optie 1, zeg dan je abonnement op, vraag om nbevestiging per mail, als deze binnen 20 minuten niet binnen is nogmaals bellen en vragen om bevestiging. En verder iedereen die je kent waarschuwen voor deze oplichterszooi. -
Jul 26, 2012 om 09:16WAT TE DOENWaltera, ik wil je actie op twitter graag volgen, waar kan ik je vinden. Bij mij "lijkt" het te zijn opgelost doordat ik in het keuze menu 5 x de keuze 1 heb getoetst en mn abonnement heb opgezegt, ik heb ook de bevestigingsmail binnen,desondanks blijf ik wantrouwend en moet ik dat vertrouwen nog echt krijgen.
Hoe dan ook, ik wil mensen waarschuwen en behoeden voor de belazerpraktijken van Simpel vandaar mijn vraag. bedankt alvast! -
Jul 24, 2012 om 22:45WAT TE DOENVOOR IEDEREEN DIE MET DE OPLICHTERSPRAKTIJKEN VAN SIMPEL TE MAKEN HEEFT LET GOED OP!!! NA AANLEIDING VAN DE BRIEF VAN SIMPEL AAN DE REDACTIE VAN KASSA WAARIN STAAT DAT SIMPEL COULANT ZAL ZIJN VOOR DE MENSEN DIE HUN ABONNEMENT OP WILLEN ZEGGEN DOORDAT ZE GEEN GEBRUIK HEBBEN KUNNEN MAKEN VAN DE DIENSTEN VAN SIMPEL ( ZOALS IK ) LET OP HET VOLGENDE.......BEL DE KLANTENSERVICE VAN SIMPEL.....TOETS IN HET KEUZE MENU 5 X KEUZE 1. DAN KRIJG JE IEMAND AAN DE TELEFOON.
JE KUNT DAN JE ABONNEMENT OPZEGGEN EN VRAAG OM EEN BEVESTIGING PER MAIL. KOMT DIE NIET SNEL GENOEG BINNEN, NOGMAALS BELLEN.
HOE DAN OOK: IK BEN VERLOST VAN DEZE OPLICHTERSBENDE!!! IK RAAD IEDEREEN AAN HETZELFDE TE DOEN. VERVOLGENS BIJ DE BANK DE AANSLUITKOSTEN PLUS ABONNEMENTSGELD TERUG STORTEN. -
Jul 23, 2012 om 13:14WAT TE DOENmaria1962,waar kan ik dat opzegformulier vinden? en peewee18, kan het echt zo"simpel"dat je je abonnement opzeg per telefoon?
Ik zit al vanaf 4 juli zonder telefoon, die dag zou ik overgezet worden.Ik wil nu van mijn contract af vandaar dat ik t je vraag. Het zou voor mij geweldig zijn als ik er op die manier vanaf kan komen.Kvind t een drama! -
Jul 23, 2012 om 09:37WAT TE DOENleeo, helemaal mee eens, kunnen we niet met elkaar een advocaat in de arm nemen, de kosten delen.Samen sterk!
REDACTIE VAN KASSA: kunnen jullie ons hierbij aub helpen? -
Jul 21, 2012 om 13:36WAT TE DOENNIET naar telecomervaring.nl gaan!!! Ik zie daar alleen maar reclame staan van telecomaanbieders!
-
Jul 20, 2012 om 15:51WAT TE DOENvliegenderob, heb jij aandelen T-mobile of bij Simpel.
Het kan bij jou dan prima werken maar zoals je ziet bij heel veel mensen nog steeds niet terwijl er allerlei loze beloftes worden gedaan!
Er word niet gereageerd en het hele telefoonklantenservicesysteem is en blijft een drama!
Als men beweert dat het zo goed als in orde is met de storing dan moet dat ook echt zo zijn. Voorlopig kan ik nog steeds niet bellen.