Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pjoter
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 3, 2011 om 12:24Onbegrijpelijk hoge kosten t-mobileQuantas mischien moet je eerst is de media volgen want je lijkt wel erg sterk op die witte boorden criminelen maar mischien heb je het verstand van een kuiken die loopt en zegt ook overal wat op zonder te denken wat dat kan een kuiken niet en jij ......daar heb ik ook mijn twijfels over!!!!!!!!!! Want dat beestje wat jij als profiel foto hebt is denk ik inteligenter dan jij!!!!!
-
Feb 2, 2011 om 14:40Onbegrijpelijk hoge kosten t-mobilenoiu geloof maar dat cindy van t-mobile care er ook niks aan doet zowel dan is ze de eerste !!!! die bij dit onbetrouwbare bedrijf werkt.
het wordt tijd dat het weer is goed in de media komt ( ben ik trouwens mee bezig)
Het enige is een brief sturen naar het hooftkantoor en ontbinding eisen wegens contactbreuk van hun zijde ,hun hebben een produckt aan je verkocht maar bereken hier meer voor dan in het contract staat .
Misschien youp van 't hek eens proberen?
word een elle lang getouwtrek!!!
sucses er mee -
Feb 2, 2011 om 14:00langdurig technisch probleem, HTC touchpro 2 van T-mobilebeste luciano
ten eerste die man van t-mobiele kan niet eens je naam schrijven laat staan een probleem oplossen.
mijn aanrader is een brief naar het hooftkantoor en je contract te laten ontbinden (eisen) want dit zijn belachelijke zaken.
zo niet dan de media raadplegen inschakelen (zie youp v/t Hek) dan kan ineens alles wel
te gek voor woorden dat dit bedrijf niet door de NWA op de vingers getikt word.
Ze hebben bij mij er een half jaar over gedaan om mijn nieuwe bankrekening nummer te veranderen daardoor nu twee keer afgesloten laat me ook niet meer aansluiten mijn contract loopt af ga wel prepaid bellen .
ik hoop dat je er wat aan hebt T_MOBILE id geen betouwbaar bedrijf ga alle forums op internet maar na
Groet Pjoter