Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pjotr8
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 10, 2011 om 12:24HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Laatste update:
Het betaalde bedrag voor de telefoon is inmiddels teruggestort op mijn rekening. Geen restitutie van de telefoonkosten.
Resultaat (met dank aan Hi.nl):
- Een illusie armer
- 8 euro armer
- Een frustratie rijker
- Geen nieuwe telefoon
Zoals ik al had verwacht is er helaas geen reactie van Lotte op mijn klacht van do. 31 maart.
Pjotr -
Mar 31, 2011 om 18:24HI.NL slechte klachtenafhandeling!!UPDATE
Nou Lotte, ik heb onderstaande klacht naar webcare@hi.nl gestuurd
Lotte,
DE BESTELLING
Op 16/3 heb ik via hi.nl een lg optimus 2x speed telefoon + abonnement
besteld. Volgens de website zou ik binnen 2 uur door een koerier worden
gebeld. Ook zou de levering binnen 24 uur plaats vinden. Om 17.30 uur maar
eens gebeld naar Hi: de koeriersdienst kon nog tot 20.00 uur opbellen. Om
20.30 uur nogmaals gebeld: deze medewerker vertelde mij toen dat alle
beloftes pure marketing waren. Als ze niet op de website zouden vermelden
dat er binnen 24uur werd geleverd zou de klant misschien naar een andere
provider overstappen. De medewerker kon zich mijn boosheid voorstellen en
had dit al veel vaker meegemaakt. Ik heb dan ook gelijk mijn bestelling
geannuleerd.
DE KLACHTEN
- op de website word ik bewust voorgelogen over het binnen 2 uur
bellen van een koerier.
- op de website word ik bewust voorgelogen over de levering binnen
24 uur.
- door de medewerkster die ik om 17.30 uur sprak ben ik bewust
voorgelogen, omdat ook zij wist dat de koerier die dag niet zou bellen.
HET RESULTAAT
- ik ben door deze misleiding geen klant geworden van Hi.
- ik wacht nog steeds op teruggaaf van de betaalde 139,95.
- 2x bellen naar Hi met mijn (oude) mobiel en worstelen door alle
menu's heeft mij ruim 8 euro gekost - graag restitutie van dit bedrag.
- als ik van tevoren had geweten dat het 2 of 3 dagen zou duren was
er geen enkel probleem geweest.
- door dit alles heb ik nog steeds geen telefoon.
Overigens was de telefoon ook echt op voorraad en werd ik op 17/3 gebeld
door de koeriersdienst betreffende levering op 18/3.
Vol spanning wacht ik op je antwoord,
Met bedachtzame groet,
Pjotr
Het nietszeggende antwoord van Hi:
Beste Hi-klant,
De order is inderdaad inmiddels geannuleerd.
Er is een verzoek tot creditering ingediend bij de administratie.
Dit bedrag zal binnen twee weken worden teruggestort op je rekening.
Onze excuses voor de gang van zaken omtrent je bestelling.
Met vriendelijke groet,
Youri
HI Sales Team.
Als je al gefrusteerd bent door de afhandeling van je bestelling, dan word je nog eens extra gefrusteerd door zo'n antwoord.
Dus graag antwoord op het volgende:
- Waarom word ik zowel op de website als door een medewerkster bedrogen?
- Kan ik mijn 8 euro restitutie gelijk met de betaalde 139,95 ontvangen?
- Waarom moet dit 2 weken duren?
- Lotte, hoe zou jij zo'n reactie op jouw klacht bij een bedrijf vinden?
Pjotr -
Mar 23, 2011 om 00:42HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Update:
Wacht nog op een reactie van Lotte
Pjotr -
Mar 18, 2011 om 12:15HI.NL slechte klachtenafhandeling!![quote=quantas schreef op donderdag 17 mrt 2011, 22:36]Waarom ga je niet naar de winkel dan kan je hem meteen meenemen indien hij op voorraad is.
Online ben je gewoon afhankelijk van diverse factoren.
In elke stad zit wel een telefoonwinkel van elke provider.
Helaas schijnen hi.nl en de hi winkel niet hetzelfde te zijn. Ze hanteren ook andere voorwaarden EN daar hadden ze hem niet op voorraad.
Verder blijft het zo dat je niet moet adverteren met levering binnen 24uur als je vantevoren al weet dat dat niet lukt.
Pjotr -
Mar 17, 2011 om 22:23HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Na veel wikken en wegen een nieuwe telefoon (LG Optimus 2x) besteld bij Hi. Als prepaid klant van Telfort wilde ik wel eens een abo proberen en de prijs van Hi kwam goed uit de bus.
Echter zeer slechte ervaring als nieuwe klant bij Hi. Het blijkt dat je met de levertijd ronduit bedrogen wordt:
- Na 2 uur word je gebeld door een koerier?
- Levering binnen 24 uur?
- Telefonisch goed geholpen?
Triest. Wil graag contact met Lotte en zal hier ook vermelding maken van de afhandeling van mijn klacht door Hi.
Pjotr