Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: privatepartyw
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 11, 2013 om 12:15www.private-party-wear.comGeachte Empyria,
Helaas is dit niet de manier waarop wij ons zouden willen
onderscheiden van alle onze con-collega's in deze branche.
Liever hadden wij gezien dat er alleen positieve berichten worden
geuit over onze service of producten.
Het zo dat wij te maken hebben gehad met technische problemen dit geven we toe.
Daardoor hebben wij tot onze spijt ook een aantal van onze klanten teleurgesteld.
We proberen zo goed en zo snel mogelijk de desbetreffende personen schadeloos te
stellen en hun aanbesteding bedrag te retourneren.
met vriendelijke groet
Private Party Wear -
Mar 11, 2013 om 08:58www.private-party-wear.comGeachte Lezer,
De bovenstaande vraag is inmiddels beantwoord.
Door een aantal technische problemen zijn wij niet in staat geweest
om aan sommige orders c.q. bestellingen gehoor te geven.
De gedupeerden zijn inmiddels volledig gecompenseerd d.m.v. volledige
retour betaling van de orders.
Zo ook het lid die deze vraag terecht heeft geplaatst.
met vriendelijke groet
Private Party Wear