Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: qabian
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 20, 2011 om 00:55HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Nou het verhaal is nog veel langer geworden, en heb mijn iPhone 2x moeten betalen aan hi.nl (2 x 450 euro) door een fout aan hun kant. Die heb ik voor de tweede keer op 9 november betaald, het is nu 20 december 2011 en heb ondanks een telefoontje of 35 en vele beloftes later nog steeds niet terug op mijn rekening. Om alle details te typen wat er bij mij bij hi.nl is misgegaan is teveel om op te noemen, heb het helemaal gehad met hi.nl! Wat een slechte service hebben zij! De telefonische servicedesk kunnen ze net zo goed opdoeken, ze kunnen toch niets voor de klanten doen! En hier op de kassa site is ook geen enkele reactie gekomen op mijn vorige verhaal. Oh ja ze hebben ook nog 42 euro van mijn rekening geschreven van een gecancelde order. krijg dus nu al dik 480 euro van hi.nl terug! Gelukkig heb ik nog wat reserves, anders had ik een armoedige kerst dankzij hi.nl! Bah!
-
Nov 14, 2011 om 11:34HI.NL slechte klachtenafhandeling!!ik lees het net terug en zie wel wat spelfouten staan... sorry, heb het even snel getypt...
-
Nov 14, 2011 om 11:29HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Ook ik heb zo'n soortgelijk probleem, op 21 oktober 2011 heb ik online een i-125 abo besteld met een iPhone 4S 64GB, deze werd verwacht op vrijdag 28 oktober geleverd te worden. Dit gebeurde helaas niet, na een telefoontje met hi.nl zeiden ze dat het langer kan duren omdat de 64GB versie nog niet te leveren was. Maar Maandag zouden ze meer weten. Na een aantal telefoontjes heen en weer gepleegd te hebben, werd ik afgelopen dinsdag 8 november gebeld door OPD (Online Pakket Dienst), en keurig een afspraak gemaakt om dit toestel op mijn werk te laten bezorgen op woensdag 9 november, deze kwam inderdaad, contract getekend, paspoort gescand, ben daarna het contract gaan checken, en blijkt dat nergens mijn nummerbehoud vermeld werd, ik weer gebeld met hi.nl deze man zei daar dat ik geen nummerbehoud had aangevraagd, nou weet zeker dat ik dat wel gedaan heb, maar oké... hoe lossen we dit dan op vroeg ik, toen zei hij stuur het toestel terug, dan maak ik een nieuwe order aan met nummer behoud. Dat schoot mij een beetje in het verkeerde keelgat, waarom moet ik een toestel terugsturen om nummerbehoud te houden, het moet toch mogelijk zijn om alsnog nummerbehoud te krijgen? Dit was dus niet mogelijk. na een discussie hierover, zei hij plotseling prettige dag en hing op. Toen werd ik echt boos, gelijk heb ik weer teruggebeld, waarna ik wel een aardige vrouw aan de telefoon kreeg, zei probeerde nog voor mij te achterhalen wie van haar collega's onbeschoft de telefoon ophing, maar dat was helaas niet te achterhalen. Deze vrouw beloofde mij dat er gelijk een ander toestel de 10de november werd opgestuurd zodat de iPhone dan vrijdag de 11de bezorgd zal worden. Nou toen begon de ellende, donderdag naar hi.nl gebeld waarom ik nog niet door de OPD was gebeld, ik wist namelijk uit ervaring dat de OPD een dag van te voren zal bellen voor een afspraak, de vrouw van hi.nl zei dat ik vrijdag moet afwachten, want het toestel lag al bij de OPD. Vrijdagochtend belde ik naar de OPD en daar vermelde ze mij meteen dat het computersysteem eruit lag, en mij niet konden helpen, of ik later terug zou kunnen bellen, nadat ik een uur later terugbelde, kreeg ik te horen dat het ordernummer en postcode bij hun niet bekend was. Ik weer hi.nl gebeld, daar zeiden dat het wel bij de OPD lag. na 12 keer heen en weer gebeld te hebben, kreeg ik van hi.nl te horen dat het toestel toch nog bij hi.nl lag, en dat ik maandag af moet wachten. Je zou kunnen begrijpen dat de ergernis bij mij toesloeg. Net heb ik hi.nl gebeld en zeggen weer dat hij bij OPD moet liggen en dat hij eind deze week bij mij aankomt, toen zei ik eind deze week?? Waarom niet morgen, daar antwoordde zei op met dat het haar ervaring was dat leerde dat het langer duurde dan een dag. Raar is alleen dat OPD mij nog niet gebeld heeft.
Conclusie:
Waarom moet ik toch steeds overal achteraan bellen, kunnen zei bij hi.nl niet bellen of mailen? Als hi.nl zelf tegen klanten zegt waar ze aan toe zijn, dat scheelt een hoop ergernis bij de klant. Snap dat ze niet elke dag gaan bellen of mailen, maar enige juiste informatie is toch niet teveel gevraagd.
PS: ze hebben mij wel beloofd 10 euro korting te geven op de eerst volgende factuur voor de vele telefoontjes die ik moest plegen, dit is opzicht dan wel weer netjes.