Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: robbouwman
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 22, 2010 om 11:27UPC Klantenservice: Schande!ik heb ook een box met hdmi aansluiting maar dan werken alleen de hd zenders niet.
-
Oct 21, 2010 om 19:56brief van deurwaarderde eiser moet eerst zijn gelijk bewijzen anders kan hij helemaal niets halen.
en al helemaal niet op alleen een achternaam.
je moet eerst het verhaal lezen voordat je oordeelt. -
Oct 21, 2010 om 18:49brief van deurwaarderals je een aangetekende brief stuurt en zelf een kopie houd kunnen ze niets doen zonder reactie.
-
Oct 21, 2010 om 18:33UPC Klantenservice: Schande!staat het ook op je telefoonrekening dat je 80 cent per minuut hebt moeten betalen?
zo ja maak een kopie en stuur hem op naar upc en houd het geld achter.
volgens mij heb je wel een goede media box ontvangen maar is upc met een nieuwe soort verder gegaan.
ik had er ook een met scart en bij het veranderen van mijn abbonement kreeg ik ook een zwarte met hdmi.
hou het goed in de gaten want ze denken alleen aan zichzelf daar.
veel succes ermee en laat maar weten wat er is uitgekomen.
groeten,
rob. -
Oct 21, 2010 om 18:27UPC Klantenservice: Schande!je moet zeker hetzelfde behandeld worden maar bij upc behandelen ze volgens mij iedereen slecht er staat nog een vraag over upc op lees die maar ik denk dat je er wel wat aan hebt.
groeten
rob -
Oct 21, 2010 om 18:15UPC Helpdesk uitvalhallo allemaal,
ik heb zostrax iemand aan de telefoongehad die beloofde dat alles goed kwam,
hij heeft meer gedaan dan de rest want ik kan nu weer tv kijken.
alle zenders zijn geblokkeerd maar nederland 1 doet het.
1 zender voor 63 euro per maand tot nu toe want voorlopig zit ik overal nog aan vast.
ik laat zeker weten hoe het afloopt miekmol.
als iemand nog tips heeft zijn ze van harte welkom.
groeten,
rob. -
Oct 21, 2010 om 17:48UPC Helpdesk uitvalik heb nu eindelijk iemand aan de telefoon gehad van het special careteam en ook hij heeft mij beloofd te helpen.
ik geloof er niets meer van en ik ben heel blij met je advies en het adres van upc.
ik ga een brief sturen en dan hoop ik dat het goed komt.
ik heb aan de medewerker ook de geluidstapes gevraagd van alle keren dat ik gebeld heb.
ik hoop dat ik die krijg want bellen daarnaartoe doe ik niet meer, ik ben in de laatste 2,5 week al ongeveer 40 tot 50 euro aan bellen daarnaartoe kwijt geweest en heb nog niet wat ik wil.
ik hoop dat die brief zin heeft en dat ik overal vanaf ben.
heel erg bedankt voor de goede tip,
groeten,
rob -
Oct 21, 2010 om 16:11UPC Helpdesk uitvalik heb mijn internet en telefoon van upc al opgezegd.
ik wou een extra mediabox aanvragen 2 weken geleden maar heb nu helemaal geen tv meer.
ik heb inmiddels al wel 20 keer naar upc gebeld en elke keer beloven ze dat het goedkomt en dat ze mij terugbellen.
er heeft tot op heden niemand teruggebeld en er wordt niets gedaan.
ik heb nu inmiddels wel al 3 mediaboxen thuis staan maar heb er niets aan.
vanmorgen is mij weer belloofd dat de medewerker mij om 15.00 uur zou terugbellen maar weer niets.
ik kreeg wel te horen dta mijn internet en telefoon opzegging niet door was gekomen en omdat ik nu buiten de 7 dagen zit na aansluiting loopt het een jaar door.
kortom hele slechte service en ik ben er helemaal klaar mee.