Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: roos01
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 16, 2010 om 17:18netwerkprinter instellen[quote=ravenburg schreef op dinsdag 16 feb 2010, 17:09]ik heb een hp laptop en een canon mp520 printer,misschien heeft u hier wat aan.
gebruikt u vista/xp?
ik lees wel dat het een lastige printer is (klik hier)
de cd van de printer installeren volgens de instructies, daarna printer aanzetten en aansluiten, als u vista gebruikt servicepack1 moet er op staan en u moet even de pop up blokkeringen in de gaten houden en aan/uit zetten. daarna mijn vorige bericht --> de netwerkkabel van de router naar printer aansluiten dan zou hij online moeten zijn en in het map netwerk te zien zijn __ dit is voor de vista laptop.
Had u al eerder iets geprobeerd? en geeft hij dan een fout aan? -
Feb 16, 2010 om 16:53netwerkprinter instellenHallo ravenburg,
Je kan via de router naar je printer een netwerkkabel aansluiten dan is je printer online (wel de instellingen op je printer instellen) daarna kan je op je laptop bij netwerk de printer zien en dat instellen op je laptop, duidelijker kan ik niet vertellen omdat ik niet weet wat voor een printer en laptop je hebt. -
Feb 13, 2010 om 10:04ov chipkaarthoi,
Als je nu een chipkaart aan vraagt en aangeeft dat je hiervoor een roze strippenkaart gebruikt heb je al een voordeel dan een gewone chipkaart,
basistarief (instap) is bij iedereen hetzelfde en de reistarief verschilt, wanneer je met de strippenkaart reist heb ik zelf gemerkt dat lange afstanden toch goedkoper uit komt en bij de korte afstanden chip kaart voordelig uitkomt maar dan met een paar centen onder of bovenop.
Ik reis bijvoorbeeld regelmatig van rotterdam naar berkel en rodenrijs, vroeger met de strippenkaart was het 1,60 euro nu met de chipkaart zonder instaptarief 0,70 cent. -
Feb 12, 2010 om 10:06OV chipkaartIk zie nog steeds mensen die in de bus gewoon betalen en een kaartje kopen, maar je komt wel goedkoper uit als je een anonieme chipkaart koopt en oplaadt met een tientje.(als je juist vaak ermee reist zou je een persoonlijke kaart nemen)
-
Feb 6, 2010 om 14:53verkeerder postcode ingevuld bij bestelling via internet[quote=vraagjes schreef op zaterdag 6 feb 2010, 14:47]Ja, hier staat ook de juiste straatnaam, maar wel met de verkeerde postcode.
Als u op de volgende link klik. en de ordernummer typt, wat gebeurt er dan?
http://www.dsr4.nl/order-lookup.php
Als het goed is moet u een ordernummer hebben ontvangen met die mail.
Als het pakket naar een verkeerd adres is toegestuurd, dan heeft de bezorger zeker wel een aantekening of dergelijke van gemaakt en doorgegeven naar het bedrijf. Dat zou dan hier aangegeven moeten zijn. zo is het wel te controleren waar het pakketje is misschien hebben ze het wel weer binnen.
En anders zou u via de credi.maatschappij aangeven en uw geld terug vragen. -
Feb 6, 2010 om 14:37verkeerder postcode ingevuld bij bestelling via internet[quote=vraagjes schreef op zaterdag 6 feb 2010, 14:35]Jep, dit staat in de algemene voorwaarden van hun website.
Maar hier staat dus ook bij dat ze deze dagelijks aan kunnen passen.
Dus wellicht dat mijn situatie verantwoordelijk is voor deze (misschien onlangs toegevoegde) voorwaarde.
Dit kan ik jammer genoeg niet meer achterhalen.
mag ik weten welk bedrijf dit is? -
Feb 6, 2010 om 14:33verkeerder postcode ingevuld bij bestelling via internet[quote=vraagjes schreef op zaterdag 6 feb 2010, 14:30]De leverancier heeft zich goed ingedekt:
Leveringen
We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen of zoekgeraakte pakketten als een fout of onvolledig adres is opgegeven.
Ik vrees dat we het pakketje en ons geld niet terug zullen zien.
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
staat dit in hun algemene voorwaarden? -
Feb 4, 2010 om 18:45verkeerder postcode ingevuld bij bestelling via internet[quote=tdehond schreef op donderdag 4 feb 2010, 16:35]In principe is de verzender verantwoordelijk voor de aankomst van een pakket. Hier ligt de zaak iets gecompliceerder omdat een verkeerde postcode is opgegeven.
Maar dan nog had m.i. een niet te bezorgen pakket geretourneerd moeten worden naar de web winkel.
leest u de algemene voorwaarden v.d. web winkel erop na.
Ik vind het raar hoor,
Al die bedrijven hebben een speciaal programma van de vervoerders, ik heb bijvoorbeeld van de tnt, dan vul je daar de postcode en huisnummer in en hij vind gelijk de adresgegevens verder, bij mij is het ook een paar keer gebeurd dat de klant een verkeerd adres heeft gegeven, dan bel je gewoon de klant op en vraagje wat het juiste adres is.
Die programma's geven gewoon aan of een postcode en huisnummer bestaat of niet.
Het is de fout van de leverancier, als ze een klein beetje service hebben zouden ze het opnieuw moeten sturen.
(doe ik ook) -
Feb 4, 2010 om 18:37OV CHIPKAARTHoi Summer,
Ik vind het al vreemd dat ze de chipkaart nog steeds niet hebben verstuurd. Ik heb zelf ook een kaart besteld en kwam binnen 1 week.
Bij dat tijdelijke kaart. Die moest ingesteld worden als studenten chipkaart is dat niet gebeurd?
Ik had vroeger een studenten ov chipkaart gekregen. half jaar geleden heb ik dat laten omzetten naar een "gewone kaart". Bij jou moest het anders om. Een tijdelijke kaart kost 3,10, daarna moet je die opladen en gebruiken en voor de studenten heb je dan een studententarief.
Heb je bewijs dat ze je deze tijdelijke kaart hebben gegeven omdat je lang moest wachten op je chip kaart, daarmee zou ik dan naar de politie gaan en het uitleggen. Zonde van die 60 euro -
Feb 4, 2010 om 10:45Sudoku sun/spec incasso[quote=tdehond schreef op donderdag 4 feb 2010, 10:40][quote=roos01 schreef op donderdag 4 feb 2010, 10:34][quote=tdehond schreef op donderdag 4 feb 2010, 10:29]Aanvulling
Telefonisch is Soduku niet bereikbaar, dus dat is wel een erg vreemde voorwaarde van dit bedrijf. Maar dit terzijde.
Zowel Read, als ik hebben uitgebreid geprobeerd een telefoonnummer van S. op te hoesten zonder resultaat.
Jah Specincasso is ook al 2 dagen lang niet bereikbaar.
Ze zijn via een contact formulier op hun site bereikbaar. Zonde van uw geld om zo'n duur 0900 nummer te bellen!
contact formulier hier
Heb ik ook gedaan, de mail heb ik naar hun mail adres verstuurd geen gehoor, dezelfde mail via de contactpagina verstuurd, geen gehoor, 5 keer gevraagd of ze me willen bellen via de contactpagina, nog geen gehoord