Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sandradevries81
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 16, 2012 om 11:36terug gave van essent[quote=loreleigil schreef op zaterdag 7 jan 2012, 18:42]Dus even vergeleken naar een andere situatie: uw zus gaat naar een winkel die een '2 halen 1 betalen' actie op doucheschuim heeft. Zij wil er echter maar 1 en wil nu toch 50% korting. En dan gaat u een klacht indienen? Beetje raar. Punt is, uw zus stapt over, maar de actie is op haar niet van toepassing. En dan wil ze toch korting? En u ziet niet in dat dit niet klopt?
En als we nou de vergelijking maken: ik ga naar de winkel en weet niet van de actie. Ik neem toevallig 2 van diezelfde producten mee, dan krijg ik wel de producten voor de actieprijs, ook al zeg ik niet bij de kassa dat ik van de actie weet. Bij mij is het zelfs zo dat de cassieres het zeggen als een product in de aanbieding is als ik er meer koop. Als je dus in die periode belt, horen ze wel de actie te noemen en te verwerken (bij mij hebben ze dat keurig gedaan voor ik er naar kon vragen overigens, dus het is waarschijnlijk per persoon verschillend, je moet net geluk hebben welke callcentermedewerkster je hebt).
Waar ik persoonlijk ontzettend van baal bij Essent, is dat ze telefonisch zeggen dat je binnen 8 weken het geld op je rekening storten, in de voorwaarden die je op internet vindt staat dat het zelfs binnen vier weken op je rekening staat. Als je dan na 8 weken belt, zeggen ze dat op je brief staat dat het op je jaarrekening verwerkt wordt, dus dat je vette pech hebt. Welke voorwaarden zijn nou geldend? Die aan de telefoon en op internet of die in de brief?
Ik vind dit een vorm van valse verkooptrucs. Zijn er meer mensen met ervaring?