Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sarahx
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 22, 2011 om 08:22HI.NL slechte klachtenafhandeling!!@Quantas
Ik denk dat je even het hele forum moet doorlezen voordat je zo reageert op iemand. Het gaat hier om het feit dat Hi.nl bestaande klanten laat wachten, maar nieuwe klanten meteen helpt. Ik loop helemaal niet te zeuren, ik benadruk alleen het feit dat hi.nl inderdaad bestaande klanten laat wachten. -
Jan 21, 2011 om 22:49HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Vandaag is mijn oude abonnement afgelopen en ik vandaag kon ik ook een nieuwe telefoon bestellen. Ik heb gekozen voor de HTC desire Z. De hele week stond er bij de telefoon voor 17.00 besteld morgen in huis. Toen ik inlogd was en mijn abonnement wou verlengen stond er in een keer dat de levertijd 2 werkdagen was terwijl er nog 40 op vooraad waren. Na dit forum te hebben gelezen, heb ik me uitlogd op hi.nl en bij de HTC desire z stond plotseling weer voor 17.00 besteld=morgen in huis. Hi.nl wil dus gewoon nieuwe klanten lokken, maar bestaande klanten mogen 2 dagen langer wachten.