Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sjoerdb
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 3, 2011 om 09:54Metjelaptoponline.nl mjlo.nl [edit redactie]Nogmaals contact opgenomen met metjelaptoponline.nl, maar ze geven helaas geen gehoor aan die wetgeving. Pure [edit redactie] dus!
-
Aug 2, 2011 om 21:22Metjelaptoponline.nl mjlo.nl [edit redactie]data contact bij telefoonaanbieder..
-
Jan 22, 2011 om 01:58HI.NL slechte klachtenafhandeling!![quote=quantas schreef op vrijdag 21 jan 2011, 23:12]Wat een gezeur om niks.
Wil je je telefoon meteen hebben en gebruiken ga je gewoonweg naar een HI winkel in elke stad zit er wel 1.
En jij kan ook in hun voorraad kijken he, dat de site niet 100% accuraat is kan jij niks aan doen dat klopt maar jij kan ook niet in hun magazijn kijken.
Dus kortom als je meteen gebruik wilt maken haal je hem in de winkel simpel zat.
Ik noem dit mekkeren om niks.
je had recht van spreken gehad, als je het hele topic had doorgelezen, maar dat heb je dus blijkbaar niet...
Als je niks beters te zeggen hebt, stop dan met het vervuilen van dit topic! -
Jan 17, 2011 om 11:18HI.NL slechte klachtenafhandeling!![quote=globetrottertje schreef op maandag 17 jan 2011, 08:06]Op 11-01-2011 de Samsung Galaxy S besteld, stond dat er nog enkelen op
voorraad waren. Kreeg ik later een orderbevestiging waarin stond dat ze out
of stock waren.
Op de site staat voor 17.00uur bestellen, de volgende dag in huis, maar dit klopt dus van geen kant!
Ten tijde van bestellen stond daadwerkelijk dat de telefoons op voorraad waren, en als ik nu in de webshop kijk zijn er ook nog enkele op voorraad. Waarom word er dan niet 1 naar mij verzonden??
Ik ga binnenkort op vakantie en had toch wel graag dat ik dan mijn nieuwe toestel mee kon nemen!
Dit klinkt wel heel bekend in de oren ;) Alleen ik had een slechte 2e telefoon en moest dus een vervangende telefoon kopen voor mijn tijd in Amerika! Het is werkelijk een waardeloos bedrijf.
Ik verkoop zelf ook producten via mijn website, maar bij mij is werkelijk altijd te zien of er nog voorraad is en zo niet, wanneer het dan wordt geleverd.
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? HI.nl !??! -
Dec 22, 2010 om 11:25HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Ongelofelijk dit!!!! Ondertussen zit je wel weer mooi aan die lui vast... wat een slechte organisatie!
-
Oct 8, 2010 om 13:57HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Ik ben het volledig met u eens!
Ik heb nogmaals een klacht ingediend. Ook deze werd van de hand gedaan met: hij komt er aan..
Het boeide mij toen helemaal niet meer, wanneer hij werd geleverd. Ik wilde alleen oprechte excuses van HI en de vermelding dat ze er wat aan gaan doen. Als je een klacht binnen krijgt dient men deze serieus te nemen. Maar dat doen ze niet.