Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: stas
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 25, 2005 om 16:45tussentijdse prijsverhoging abonnementIk kan het sentiment van bovenstaande heren zeer goed begrijpen. maar
in nederland word daar geen rekening mee gehouden. Je hebt een contract
getekend voor een bepaald bedrag. dat bedrag mag men tussentijds
wijzigen maar daar hoef je als consument niet mee accoord te gaan. dat
is hetzelfde als de AV in negatieve zin wijzigen.
alzs het zo zou gaan als het nu gaat dan begin ik morgen een bedrijf en
ga iedere maande de prijzen omhoog gooien (bij wijze van)
Beste advies is een klacht aangaan. daar zul je ongetwijfeld een
standaard antwoord op krijgen. Daar kun je zelf een Rapel op sturen
zodat ze de klacht serieus behandelen. Dit hefet alles te maken
met dat men niet wilt dat de klant bij de klantenservice al de
mogelijkheid krijgt om op te zeggen. alleen de volhouders hoeven ze zo
hun recht te geven