Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: stefandeb
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 17, 2014 om 23:22Hoelang gaat vodafone nog door met deze praktijken[quote=pieterwolters schreef op dinsdag 17 jun 2014, 23:13][quote=stefandeb schreef op dinsdag 17 jun 2014, 20:05]
Ik heb geen 4G, woon in friesland, ik heb al jaren dit abonnement en zit altijd rond hetzelfde verbruik. Op 2 maanden na, waar bij het grootste gedeelte in 3/4 pieken van +/- 20 minuten. Terwijl ik toen op mijn werk was, waar ik wifi heb.
Er klopt gewoon iets niet maar ze verschuilen zich achter het woordje privacy en je hebt het verbruikt!
a- Heb je zelf een overzicht van wat je gebruikt heb?
b- Dat er wifi is is geen garantie dat je dat ook echt gebruikt. Ik heb diverse telefoons gehad die op willekeurige momenten de wifi verbinding verliest (terwijl andere apparaten gewoon contact houden, dus het wifi netwerk doet 't) en dan op 3G verder gaat. Altijd controleren of je wel echt op wifi zit en als je het echt zeker wilt weten 3G/4G uitzetten als je wifi hebt.
Dat weet ik, ik gebruik verder tijdens werktijd natuurlijk mijn telefoon zo goed als niet. En ik werk al jaren op dezelfde plek. Ik kan er zelf geen logische verklaring voor vinden. En krijg van vodafone 0 meedewerking. Alleen maar op extra kosten jagen. Maar goed, het is zoals het is. Waardeloos bedrijf. -
Jun 17, 2014 om 20:24Hoelang gaat vodafone nog door met deze praktijkenIk begrijpen antwoord forever-nl, ik heb echter met een medewerker in de winkel het verbruik van al mijn apps op de iphone opgeteld (sinds november 2013) en dit kwam zelfs niet boven het verbruik van de 2 bewuste maanden.
Maar er wordt gewoon niets mee gedaan verder. Het is ook allemaal al betaald dus ze gaan nu natuurlijk helemaal niets meer doen. Wat een bedrijf. -
Jun 17, 2014 om 20:05Hoelang gaat vodafone nog door met deze praktijken[quote=forever-nl schreef op dinsdag 17 jun 2014, 20:02]Ik denk dat een deel van het probleem ook gezocht moet worden bij de toenemende internet snelheden. Het gaat hier om 10 GB buiten de bundel als ik het goed begrijp. En daar rekent Vodafone 450 euro voor. De maximum snelheid van 4G is 125 MB per seconde en 10 GB kan er dan in amper 1,5 minuut doorheen zijn. En ruim 300 euro per minuut, daar zijn zelfs medisch specialisten heel erg jaloers op ;-)
Ik heb geen 4G, woon in friesland, ik heb al jaren dit abonnement en zit altijd rond hetzelfde verbruik. Op 2 maanden na, waar bij het grootste gedeelte in 3/4 pieken van +/- 20 minuten. Terwijl ik toen op mijn werk was, waar ik wifi heb.
Er klopt gewoon iets niet maar ze verschuilen zich achter het woordje privacy en je hebt het verbruikt! -
Jun 17, 2014 om 19:13Hoelang gaat vodafone nog door met deze praktijken[quote=zoekster schreef op dinsdag 17 jun 2014, 19:08]Waarom ben je niet naar de geschillencommissie gegaan? Of had je te weinig 'materiaal' om aannemelijk te maken dat je niet zoveel data had verbruikt? Had ik zelf zeker gedaan. En ik zie ook dat je een rechtsbijstandverzekering hebt, kon die dan niets voor je betekenen?
Iedere keer als ik weer zo'n Vodafone-vraag zie, prijs ik mezelf gelukkig dat ik geen enkele relatie heb met dit bedrijf.
Bedankt voor je reactie, ik ben inderdaad bang dat ik niets kan beginnen! Heb er dan ook nog niets mee gedaan.
Schandalig hoe ze met klanten om gaan, in mijn geval ook nog iemand die al jaren klant is.
Van mij krijgen ze na aflopen abonnement in ieder geval nooit geen cent meer.
Alleen het woord vodafone maakt me al ontzettend boos. Bah. -
Jun 17, 2014 om 18:30Schandalige behandeling door vodafone?Ik heb inmiddels mijn laatste 2 termijnen uit pure frustratie maar in 1x betaald. Heb maanden niet gebruik kunnen maken van internet en belminuten, deze zijn WEL allemaal fijn in rekening gebracht (het abbo geld). Verder is er eerst 30 euro activatiekosten in rekening gebracht voor het activeren van inkomende gesprekken, nu word er NOGMAALS 30 euro activatiekosten gerekend om de uitgaande gesprekken ook te activeren. Hebben ze dus 60 euro te pakken voor het activeren alleen.
Alleen het woord vodafone maakt mij al kwaad op dit moment, en zal mijn best dan ook doen om iedereen te laten weten niet met deze clowns in zee te gaan. -
May 24, 2014 om 11:42Schandalige behandeling door vodafone?Inmiddels zijn we een aantal maanden verder en kan ik nog steeds niet bellen en mijn data gebruiken.
Heb WEL iedere termijn van betalingsregeling voldaan. ( gedwongen door vodafone tot een regeling omdat anders al de abonnementskosten in een keer afgekocht moesten worden)
Ik betaal nu iedere maand 167 euro (Inc lopende abo kosten) terwijl ik NIETS kan met mn abonnement.
Erg vervelend als je geen belangrijke gesprekken kunt voeren. Op dit moment ben ik druk met solliciteren maar kan werkgevers niet eens terugbellen als mij dat wordt gevraagd.
Ik raad iedereen AF om met vodafone in zee te gaan. Mijn familie stapt over, op mijn werk heb ik ook +/- 500 mensen oo de hoogte gesteld van deze waanzinnige praktijken.
Zo ga je dus met klanten om die al jaren van hun diensten gebruik maken. -
Feb 8, 2014 om 11:45Schandalige behandeling door vodafone?@zigster, wat betreft wifi, het grootste verbruik is op 2 tijdvakken van 3 dagen geweest, denk dus niet dat daar het probleem ligt.
Ik ga inderdaad iedereen in mijn omgeving afraden met vodafone in zee te gaan, en maandag rechtsbijstand inschakelen. Bijzonder bedrijf dat vodafone, tot 2 maanden terug was alles prima.
Maar nu ik een beetje medewerking vraag kom ik geen stap verder.
En ik ben niet de enige als ik dit forum zo bekijk. -
Feb 8, 2014 om 10:50Schandalige behandeling door vodafone?Ze kunnen nu frustreren en demotiveren wat ze willen, maar ik ga desnoods die 4 maanden lang door.
Dat die hoge rekeningen nu betaald moeten worden zal dan wel, en dit zal ik dan ook maar doen.
Maar dat ik daarnaast ook nog abonnementskosten moet betalen deze 4 maanden, terwijl ik niet kan bellen en internetten. Dat gaat er bij mij niet in. Had iets meer verwacht van vodafone maar helaas. -
Feb 8, 2014 om 10:40Schandalige behandeling door vodafone?Ze wilden niet geloven dat ik de contractant was,
Moest een wachtwoord bedenken en doorbellen,
Dit dan ook mailen naar de 24/7 crew zo dat ze zeker wisten dat ik het was.
Terwijl ik al de verificatie vragen gewoon heb beantwoord.
Als wachtwoord heb ik ezels doorgebeld, de medewerker aan de lijn kon hier smakelijk om lachen ;).
Ik ben in ieder geval helemaal klaar met vodafone. -
Feb 8, 2014 om 10:12Schandalige behandeling door vodafone?Zoals verwacht een standaard reactie met gelul over blokkades die ik zou hebben opgeheven, dat is niet het geval, ik zit zeker niet op dit soort rekeningen te wachten. Het is gewoon niet waar.
Eerste reactie is, na beantwoorden van al de controle vragen:
Wat mij opvalt is dat de forum naam niet helemaal overeenkomt met de naam contractant,
Dus eerst bellen met klantenservice om een wachtwoord door te geven, dat wachtwoord weer mailen. En dan zou ik inhoudelijk reactie krijgen.
Die reactie is dus dat ze niks willen doen, mijn klacht blijft dus dat ik 4 maanden abonnementsgeld blijf betalen terwijl ik niet gebruik kan maken van internet en uitgaande gesprekken. NIETS doen ze hier mee.
Ik heb altijd op tijd betaald, ook deze hoge rekeningen, alleen heb ik ze laten storneren.
Ik ga maandag bellen met rechtsbijstand om te kijken of die misschien wat voor me willen doen,
Dit gaat echt helemaal nergens over.