Antwoorden gegeven door: sultan
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 15, 2019 om 16:36Ziggo levert de service nietTegenwoordig is het enige wat werkt: melden bij Kassa of Radar en binnen no-time worden de problemen opgelost. Dit geld niet alleen voor Ziggo, maar voor erg veel grote bedrijven.
-
Apr 13, 2016 om 16:17Ik wil gebruik maken van ADSL televisie, dit kan niet. Wat nu?Wat is er dan mis met Ziggo?? Ben al meer dan 15 jaar bij Ziggo klant (incl.de voorlopers zoals Home etc) en ben nog steeds een tevreden klant.En ja, zo nu en dan gaat ook bij Ziggo de prijs iets omhoog, maar je moet wel de juiste zaken vergelijken. Ook met de mediaboxen Cisco, Humax en nu Horizon (Samsung) ben ik dik tevreden. Maar je moet niet de allergoedkoopste kabeltjes van de Action of zo nemen, want dan gaat je beeldkwaliteit verschrikkelijk hard omlaag.
En voor zover ik dat kan beoordelen als klant, is de technische ondersteuning van de Helpdesk formidabel.
Er worden op internet alleen de dingen die verkeerd gaan, -al of niet door toedoen van de provider of de klant die alles zelf kan -, breed uitgemeten. Maar super zelden zal eens iemand melden dat ie wel tevreden is en blij met z'n keuze voor bijv.Ziggo.
Als je dan toch goede info wilt, kijk eens bij o.a. de Consumentenbond of op een andere neutrale site, maar hobbel niet achter de massa aan.
Ja, wat natuurlijk ook kan, dat is een betalingsachterstand en dan is nog Ziggo,noch KPN of Tele 2 zo coulant dat men dat maar laat lopen. En terecht.
Dit wilde ik even kwijt want ik ben dat negatieve gedoe langzamerhand behoorlijk zat. Enneh..... ik ben geen aandeelhouder van Ziggo, ik werk er niet en ik heb er geen vriendjes of familie werken. Ik ben gewoon een TEVREDEN klant. -
Jul 7, 2007 om 21:52Aanrijding buitenland.... en bijzondere drama
Ik wil alleen reageren op diegenen die menen dat de ANWB ALTIJD helpt.Ben ruim 30 jaar ANWB lid geweest en had voor mijn camper de meest uitgebreide IRK, omdat wij veel en lang onderweg waren.Vorig jaar 26 mei werd mijn echtgenote in kritieke toestand opgenomen op de IC van een Turks ziekenhuis.Op 27 mei 's ochtends vroeg e.e.a. gemeld aan de alarmcentrale van de ziektekosten verzekering,(Eurocross).Deze mensen hebben meteen alles gedaan om mij gerust te stellen, waaronder ook de ANWB gewaarschuwd. Voor Eurocross heb ik dan ook niets dan lof.Maar de ANWB nam pas na herhaald verzoek van Eurocross pas enkele dagen later kontakt op. Op mijn verzoek om hulp bij het naar huis brengen van onze camper,(mijn echtgenote en ik moesten met een ambulance vliegtuig terug)werd mij woordelijk geantwoord:Sorry mijnheer maar dat is uw probleem,pas vanaf de Turks-Griekse grens zullen wij uw camper naar Nederland halen.Na enorm veel telefoontjes en met hulp van derden heb ik toen,- terwijl mijn vrouw in uiterst kritieke toestand verkeerde-,de auto naar een douanedepot in Izmir gebracht,(kostte 1 volle dag) vanwaar hij enkele weken later door een ANWB medewerker is opgehaald en naar Nederland vervoert.Kosten €499,50. Was ik lid van de ADAC, de Touringclub de Suisse of de Engelse AA geweest,had ik geen enkel probleem gehad.Ondertussen heb ik gepoogd middels brieven van de ANWB antwoord op vele vragen te krijgen en ook mijn lidmaatschap heb ik beeindigt.De ANWB reageert NERGENS op, geen antwoord, ook geen enkele interesse waarom iemand na ruim dertig jaar z'n lidmaatschap beeidigt, NIETS. Mijn echtgenote is overleden en dat is emotioneel een ramp. Het is nu ongeveer een jaar geleden, maar wat de ANWB mij geflikt heeft doet, - naast de pijn en het verdriet om mijn overleden maatje-, nog steeds emoties loskomen. Daarom, zeg aub. NOOIT meer dat de ANWB ALTIJD helpt !