Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: tazzzzzzie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 1, 2013 om 11:54ANWB LIDMAATSCHAP OPZEGGENDenk er daarnaast om dat de ANWB als streven het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland wil zijn.
-
Dec 1, 2013 om 11:53ANWB LIDMAATSCHAP OPZEGGENEr staat in kleine letters op je factuur dat je voor 15 november moet opzeggen, daarnaast schijnt er een vooraankondiging te zijn in de Kampioen K10/11.
Toch krijg je je factuur pas toegezonden op 21 november, vaak een moment dat mensen pas denken aan hun lidmaatschap waar ze een jaar daarvoor hebben betaald.
Ik ben van mening dat een bedrijf dat naar eer en geweten wilt handelen prima die 15 november kan aanhouden als opzegtermijn maar stuur dan je factuur rond 1 november al toe. Dan hebben mensen in ieder geval nog 2 weken om op te zeggen of te wijzigen. Want zo is het ook; wil je je service naar beneden toe schroeven dan gaat dat pas een jaar later in (in dit geval 01-01-2015) maar wil je je service omhoog schroeven, dan gaat dat direct in.
Op deze manier krijgen ze een hoop negatieve berichten en zullen hun leden alleen maar afnemen. Mensen gaan opzeggen en zullen nooit weer lid worden.