Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ted038
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 30, 2011 om 19:24t-mobile, waterschade, iphoneTja, ben hier erg murw van tmobile ..... Wel paar keer brief gekregen dat ik moet reageren of ik wil laten repareren a 240 euro of ongerepareerd retour, maar verder niets.
Heb zelf een paar tmobile klantenservice gebeld, daar een wazige foto van gekregen zonder enige uitleg en daar mag ik het mee doen.
Wel steeds iemand anders, zodat ik steeds hele verhaal opnieuw mag uitleggen.
Geef aan dat ik er niet blij mee ben en van mening ben dat dit wel gewoon garantie zou moeten zijn ivm altijd normaal gebruik voor een mobile telefoon, maar het komt er gewoon niet in bij tmobile dat hun klanten de waarheid zouden kunnen spreken. Gewoon keihard "nee" van hun kant en/of je het bos in sturen met wazige foto's, waarbij ik niet kan zien wat het is, er een uitleg bij zit of zelfs maar kan zien dat het mijn telefoon is..... , maar ook geen tegemoedkoming of iets dergelijks, terwijl ik inmiddels weet dat ze de iphones nieteens open maken en reparatie iets heel simpels kan zijn.
(ga er nu waarschijnlijk mee lans een iphone reparatie bedrijfje, garantie bij tmobile heb je blijkbaar toch niet dus op het verliezen daarvan hoef je je niet druk te maken)
Zou niet weten hoe ik nu mijn recht op garantie hard moet maken, wil er ook niet zelf aan onderdoor gaan ;)
Maar ook hier grote kans dat ze een jarenlange klant op deze manier als klant kwijtraken, net als apple overigens.
Maar de apple-store route, hoe gaat dat dan ? -
Dec 23, 2011 om 21:18t-mobile, waterschade, iphoneaanvulling : heb geen emailadressen kunnen vinden waarop ze reageren. Als je al een email krijgt, staat er duidelijk in dat ze op reacties niet zullen reageren, ook vaak "noreply" in emailadres ....
Ook dat vind ik zo vreemd, aaangezien mail HET middel is voor snelle kostenloze correspondentie met mogenlijkhied tot bestanden toevoegen, EN mogenlijkheid tot bewaren van toezeggingen / afspraken.
Maar nee, je mag bellen, schrijven op papier, forummen, twitteren en facebooken, maar mailen "ho maar" -
Dec 23, 2011 om 21:13t-mobile, waterschade, iphoneBij mij EXACT hetzelfde ! met mijn iphone 3GS , 1 jaar 9 maand oud bij tmobile gekocht.
7 december opgestuurd en 20 dec alleen een brief met samengevat erin " geen garantie, repareren a 240 euro of ongerepareeerd terug" Geen verder toelichting.
Dus zelf gebeld, wordt vochtschade vermeld, keeg met doorvragen ook eenwazige foto thuisgestuurd waar ik niets uit kan opmaken, een toelichting ontbreekt ook, alleen de zin met de strekking "vochtschade, zie je wel"
Altijd netjes met telefoon omgegaan, maar dit geeft nu wel zo'n machteloos gevoel !
Wat zijn de te nemen vervolgstappen? Tja, advocaat nemen, maar dan ben je al gauw meervoud aan iphone-prijs kwijt aan advocaatkosten ......
Is er een groepering die zich hard maakt tegen deze in mijn ogen oplichterij van afschuiven en gebrekkige voorlichting?
-
Jun 17, 2011 om 13:11Koppakking na 3 jaar kapot[quote=ponton1600le schreef op vrijdag 17 jun 2011, 11:37]Beste Ted038,
Het is een gegeven dat bij een defecte thermostaat en de motor is warm gelopen je er op kunt wachten dat op een gegeven moment de koppakking het begeeft.
De dealer heeft hier volkomen gelijk in. Thermostaat is geen onderdeel dat een motorleven lang meegaat! 10% korting op reparatie is gewoon netjes van uw dealer. Gewoon pech gehad!
Dat de thermosstaat de oorzaak is geweest is de mening van de motordealer en geen voldongen feit.
Los daarvan : Je zou toch verwachten dat een thermosstaat geen slijtdeel is (zoals banden/ketting/accu dat wel zijn) en het is ook geen intervaldeel (als bougies, oliefilter of nokkenasketting, ieder zoveel jaar / km vervangen volgens boekje) want staat ook niet vermeld bij deze te vervangen delen.
Ondanks de "wettelijke" garantie had ik verwacht dat ook een thermosstaat een langere levensduur zou moeten hebben dan de 2,5 jaar dan dat deze het nu uitgehouden heeft. Ook gezien het gegeven dat ik zoveel mogelijk het warmlopen als gevolg van defecte thermosstaat heb getracht te voorkomen en de thermosstaat bij eerste reeele gelegenheid heb verwijderd.
Als ik daardoor kapotte koppakking krijg, dan staat dat (vrijwel) gelijk aan dat iedereen met defecte thermossstaat ook een defecte koppakking kan verwachten.
Bij navraag bij motorgenoten is het zeker niet normaal dat een thermosstaat na 2,5 jaar / 30.000 km defect raakt. Bijna iedereen had nog nooit een defecte thermosstaat gehad zelfs. -
Oct 22, 2010 om 13:53Nieuwe Eindafrekening Dong energy ?[quote=forumessent schreef op donderdag 21 okt 2010, 08:18]Beste ted038,
In uw bericht van 20 oktober op dit forum geeft u aan dat u het niet eens bent met de meterstanden.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
Uiteraard bedankt voor het aanbod, gisterochtend dan ook u gelijk gemaild met de gevraagde gegevens, wel met verzoek het via de mail af te handelen, "want dan staat het op papier" (wel gsm-nummer toegevoegd, overigens)
Helaas tot op heden nog geen reactie gehad, maar dat zal vast nog wel komen ... toch ?