Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: tomb2006
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 9, 2022 om 16:51Duurder worden boodschappenOok ik ben beperkt mobiel maar heb het geluk dat bij mij AH, PicNic en Jumbo kunnen bezorgen. Mijn ervaring is dat PicNic verreweg de goedkoopste is en bovendien geen bezorgkosten in rekening brengt.
-
Mar 13, 2012 om 13:42VGZ en kosten oogarts
Ik heb u zojuist de gevraagde info gezonden. Dank voor uw reactie!
=webcare vgz schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 09:56: Geachte heer, mevrouw,
Ik werk voor het Webcare team van VGZ. Dit team is opgericht om klanten te helpen die hun klacht op internet plaatsen. Graag ontvang ik van u uw klantgegevens en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent, zodat wij kunnen kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt uw gegevens e-mailen naar klachtenwebcare@vgziza.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Sandra
Webcare VGZ -
Mar 12, 2012 om 21:55VGZ en kosten oogarts[quote=carola.83 schreef op maandag 12 mrt 2012, 21:38]P.S. Het is verstandig om ieder jaar opnieuw te checken hoe het zit met vergoedingen en hoe het zit met gecontracteerde zorgverleners. Ieder jaar wordt tegenwoordig het nodige gewijzigd.
Ja, uiteraard doe ik dat altijd, maar je gaat er aan voorbij dat VGZ me dat NU pas meldt, dus na ruim 2 maanden in het nieuwe jaar en dus niet voorafgaand aan het verzekeringsjaar. Had men het toen al aangegeven dan had ik natuurlijk allang een andere verzekering gezocht. -
Mar 12, 2012 om 19:34VGZ en kosten oogarts[quote=carola.83 schreef op maandag 12 mrt 2012, 17:31]Ik begrijp het even niet: een oogarts is een specialist en de kosten daarvan vallen onder de basisverzekering.
Zou ik ook zeggen ja. Maar de vezekeraar zegt nu dat ze geen contract hebben met mijn oogartspraktijk en dus hun nota's niet meer willen vergoeden. Tot en met 2011 deden ze dat nog wel maar halverwege maart zeggen ze nu dat ze het niet meer doen. -
May 27, 2011 om 10:10Canal Digitaal.... Bah wat beperkt.Je hebt gelijk dat de klantvriendelijkheid van Canal Digital ver beneden niveau is. Ik ben al jaren klant van ze vanwege het feit dat ik een satellietontvanger heb en ik dus tot voor kort volstrekt op hun was aangewezen. Ze gedragen zich continu als een monopolist en wijzigen ook vaak de zenderpakketten zonder dat je tijdig de kans krijgt om je abonnement te wijzigen dan wel op te zeggen. Maar ik heb nu mijn hoop gevestigd op internet-tv. Technisch kan er wat dat betreft veel maar....blokkades en auteursrechten maken het soms nog wel moeilijk: ook uitzending gemist geeft daardoor in het buitenland vaak niet thuis.Ik hoop wel dat dit gaat verbeteren hoewel de ervaringen van het afgelopen jaar juist tegengesteld zijn (van uitzending gemist bleken bij mijn verblijf in buitenland dit jaar al veel meer delen afgeschermd te zijn dan een jaar geleden)
-
May 6, 2011 om 10:32lastpass. inlogproblemenHeb inmiddels hetzelfde probleem. Wijzigen hoofdwachtwoord werkt inderdada niet omdat de site niet (meer) toegankelijk is. Het enige wat rest is dus maar afwachten lijkt me...
-
Jan 13, 2011 om 11:20Hoe ik krijg ik mijn geld terug van Chear?[quote=sonjaatje schreef op donderdag 13 jan 2011, 11:16]Oke, ja of het zal helpen.
Ben je niet in staat om langs te gaan of is het te ver.
Adres staat op de site.
Dank voor je reacties! Het is in Den Bosch en ik woon in Amsterdam, een uurtje rijden dus maar zonodig zal ik dat zeker doen! -
Jan 13, 2011 om 11:07Hoe ik krijg ik mijn geld terug van Chear?[quote=sonjaatje schreef op donderdag 13 jan 2011, 10:47]Ik denk dat er niks is dat je kunt ondernemen. Als zij het niet storten storten ze het niet.
Je zou een aangetekende brief kunnen sturen waarin je sommeert dat ze binnen 5 dagen het geld overmaken, maar nogmaals, doen ze het niet, dan doen ze het niet.
Die aangetekende brief hebben ze al sinds gisteren. -
Jul 12, 2010 om 15:51Actie Hotelmoment.nlLeuk dat vermanende vingertje als ik enkel een vraag stel! De beantwoorder is een slechte lezer en/of medewerker van Hotelbon/Fletcherhotels want duidelijk was dat bestan en omvang van diebijkomende kosten pas bekend werden NA het betalen van de voucher. Dus de zelfde truc waarvan zoals bekend vele reisbureaus zich tot voor kort van bedienden. Bovendien wordt annulering van de voucher in de voorwaarden NIET afgewezen, enkel wanneer al een hotel met de bin is geboekt, maar er was nog GEEN hotel geboekt. Naast deze misleiding van Hotelbon/ Fletcher Hotels is het ook weer uitermate irritant dat men nergens een telefoonummer geeft waar bij vragen of klachten op teruggevallen kan worden. Kortom: ik zal het ieder ten zeerste afraden!
-
May 21, 2010 om 21:10mobiel internetten zonder abonnementEr is inderdaad erg weinig op dit gebied. heb afgelopen jaar gedurende een paar maanden de T-Mobile-optie geprobeerd maar dat was een ramp en zeker niet aan te raden: het was onmogelijk om tussentijds het beschikbare tegoed op te vragen en dit was wel belangrijk omdat ik sterk de indruk had dat meer dan het maximale bedrag per dag werd afgeboekt.Tot overmaat van ramp kon de klanten service me niet helpen, sterker begreep er niets van: men is daar absoluut niet ingesteld op dit product en verder word je van het kastje naar de muur gestuurd. Dit is dus niet aan te raden maar een alternatief, behalve steeds inloggen op WiFi plekken heb ik niet.
Voor mij was een geluk dat ik daarna maanden in Argentinie was waar WiFi vrijwel overal gratis is maar in Europa blijft het een probleem.