Antwoorden gegeven door: venmans
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 10, 2018 om 14:10TinQ 11 liter meer getankt dan de inhoud van de tank kan zijnAls ik bij de Shell tank rijdt mijn auto 1 op 19 á 1 op 20. Als ik bij Tinq tank dan rijdt mijn auto 1 op 12 á 1 op 15. Verschil moet er zijn. Dus voor mij geen Tinq meer.
-
Jan 5, 2012 om 11:40Bel kostenService is tegenwoordig een vies woord. Dat de klant Koning is, daar hoort men tegenwoordig niets meer over. Men doet alles om de klant binnen te halen, en daarna is het afgelopen met het fatsoen. Ik heb voor een andere bank (ASN met een gratis nummer) gekozen, omdat mijn oude bank ABNAMRO onbeschoft was, de medewerkers van niets wisten, zij talloze fouten maakten en ik via een duur nummer de zaak kon oplossen. Voordat ik tegenwoordig met een bedrijf in zee ga, wil ik eerst weten hoe ik met hen in contact kan komen als er problemen komen, maar dan nog kom je voor onaangename verrassingen te staan. Je hebt zelfs bedrijven, waarbij je toch voor heel veel geld besteed hebt en als je hen problemen mailt, zij je gewoon laten stikken. De mail wel lezen ( want je krijgt bericht terug dat ze het gelezen hebben) en er vervolgens niet op wensen te reageren. terwijl het dingen zijn die zij niet goed gedaan hebben.
Hoe krijgen we het fatsoen weer terug in Nederland????? -
Aug 28, 2009 om 14:57hoe kom ik van een provider afstaf over op youfone. Je hebt dan een abonnement dat je geen cent kost en je betaalt alleen voor de telefoontikken á 0,07 per minuut. Reuze handig!!!
-
May 11, 2009 om 10:02online.nl
Online is nog slechter dan alice. Ik ben nog steeds niet tevreden met online.nl Ik ben inmiddels in de lucht, maar wat schetst mijn verbazing: Online.nl heeft weer een ander verkeerd telefoonnummer in de online telefoongids laten plaatsen. Mijn reden om van provider te veranderen en over te stappen naar online.nl was dat alice.nl een verkeerd telefoonnummer in de telefoongids vermeld had en het vertikte om dit te veranderen. Bij het aanmeldingsgesprek werd door de online.nl medewerker gezegd dat zij mij in de telefoongids zouden vermelden zoals IK dat wenste. Maar helaas: ook zij zijn hier te dom voor. Ik sta nu met twee verkeerde telefoonnummers in de gids. ik erger me hier ontzettend aan. Om klanten binnen te halen wordt er van alles beloofd, maar zodra je eenmaal binnen bent laten ze je stikken. Verder doen ze nog wel andere rare dingen. Ik kreeg een email dat ik hun beveiligingsprogramma nog niet geïnstalleerd had. Hier was tijdens het aanmeldingsprogramma helemaal niet over gesproken. Bovendien wens ik dit niet, want ik heb een goede beveiliging op mijn pc zitten. Dit heb ik gemaild en ik krijg een mail terug dat het toch gratis is en dat ik overeen jaar (als ik er wel voor betalen moet) dit maar doet afmelden!!!! Dit is te zot voor woorden. Ik hoef me toch niet af te melden voor iets waar ik me niet voor aangemeld heb!! Vervolgens wordt er wel een bedrag van mijn rekening geboekt voor het beveiligingspakket en wel vanaf februari!!!, terwijl ik pas 5 mei aangesloten ben. Die lui denken alleen maar aan geld innen en voor de rest laten ze je stikken. De emails die ze je sturen lijken wel geschreven te zijn door kinderen die de basisschool niet hebben afgemaakt, want ze staan zo vol met taalfouten dat je een paar keer moet lezen om te kunnen begrijpen wat er bedoeld wordt. Mijn advies: ga nooit in zee met online.nl
mw. drs. J.Th.M. Venmans
-
Apr 27, 2009 om 13:40mediaplayer
Vistas is een onwerkbaar systeem. Je kunt het 't beste er maar weer afhalen en er weer XP erop zetten. Dat heb ik gedaan en nu zijn al mijn problemen opgelost. Met vistas hed ik zoveel en zovaak problemen dat ik mijn nieuwe pc wel het raam uit wilde gooien!!Succes. drs. J.Th.M..
-
Feb 12, 2009 om 09:53Simpel.nl
Waarom stap je niet over op youfone. Je betaalt alleen 10,-- vooruit en dit wordt met je laatste factuur verrekend. Je betaalt alleen wat je verbelt, net als bij prepaid, maar dan betaal je achteraf en je krijgt elke maand een factuur met wat je verbelt hebt, zodat je kunt kijken of het allemaal klopt. Je kunt per maand opzeggen als je wilt en je betaalt geen abonnementskosten. De gesprekskosten zijn 0,07 per minuut.
Johanna