Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: waltera_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 3, 2012 om 22:16WAT TE DOENAan Henzelesterhuis:
Ik heb het zelfde gehad met het belplafond.
Simpel verteld dan dat komt door een technische reden.
Ik heb dat voor laten komen bij de geschillencommissie deze hebben mij gelijk gegeven.
Als je een plafond zelf in stelt, dan mag de klant er vanuit gaan dat daar niet van af wordt geweken.
technische redenen mag niet aan gevoerd worden!
Je wint dit, om dat mijn zaak dient als voorbeeld.
Kost je even 50,-euro maar krijg je later terug.
Ga naar geschillencommissie telecom.
kijk ook op mijn twitter.
#simpelishetniet -
Jul 26, 2012 om 20:18WAT TE DOENPechvogel 42 mijn twitter is #simpelishetniet
De directeur van Simpel is volgens mij niet jasper de Rooij .
Hij doet wel als of hij dat is, maar hij fungeerd als afleider bij Simpel.
De werkelijke directeur zit bij het bedrijf dat is gehacked.
Dat is een miljoenen bedrijf te woerden.
kijk maar eens via LinkedIn J-W van Doorn. -
Jul 25, 2012 om 21:44WAT TE DOENOok ik had een probleem met Simpel, nu dus had maar dat duurde wel 2 jaar!
Het probleem was dat het bel plafond op 100 euro stond, maar kreeg een rekening van 500euro.
Ik heb bezwaar gemaakt maar Simpel vertelde dat door technische reden het niet eerder gestopt kon worden.
Dit speelde nog dat Simpel bij KPN zat.
Ik heb uiteindelijk de geschillencommissie in geschakeld, en zij hebben mij gelijk gegeven.
Maar nu komt het, Simpel gaat zijn eigen gang met het afhandelen van mijn zaak.
In de uitspraak staat duidelijk dat IK Simpel niets meer verschuldigd ben,en dat ik met terugwerken kracht mijn abo geld terug krijg.
Maar Simpel doet dat niet en blijft mij maar rekeningen stuuren.
En zelfs een incasso van Lindorff.
De geschillencommissie kon niets meer voor mij doen vertelden ze, ik moest zelfs stoppen met het door sturen van de rekeningen die ik van Simpel kreeg.
Ik was als u begrijpt WOEST!
Ik ben op twitter een anti simpel begonnen.
Ik heb uiteindelijk contact gezocht met T-mobile webcare.
Omdat zij in de pers hebben verteld dat Simpel van hun is.
Dat dat eigenlijk niet zo is heb ik geen boodschap aan.
Na een paar dagen kreeg ik een telefoontje van Simpel, dat ze het erg vonden en dat het ze spijt hadden.
Ik heb aan deze mevrouw gevraagd dat een bloemetje wel zo netjes is.
Na ongeveer een week stond de bloemen man voor de deur met een kaartje er bij.
Je moet dus heel veel geduld hebben maar er komt een dag dat u verlost bent van Simpel.
#simpelishetniet -
May 20, 2012 om 14:46SIMPELAls je bent afgesloten bij Simpel omdat je boven je bundel bent gegaan wordt je gestraft, en moet je weer aansluit kosten te betalen.
Bij Simpel ben je geen klant maar een melkkoe.
Mijn advies is als je 2 jarig abo er op zit meteen stoppen met Simpel!
Doe dit altijd schriftelijk & aangetekend, zodat je bewijs hebt dat Simpel het ontvangen heeft.
Simpel doet vaker dat ze post niet ontvangen hebben!
Ook kan het helpen via twitter een bericht te sturen naar t-mobile webcare
Je moet ze dan wel volgen!
Zodat, als ze jou volgen een prive bericht kunnen sturen.
Mijn twitter: simpelishetniet -
May 20, 2012 om 14:14simpel.nlHet beste wat u moet doen is weer die blokkade van uw bank ongedaan maken.
Simpel werkt alleen met automatische incasso.
Let wel op dat Simpel niet te veel van uw rekening afschrijft, dat doen ze nog wel eens!
In december zit uw 2e jaar er op, dan kunt u het abo op zeggen.
Doe dit wel schriftelijk & aangetekend voor bewijs.
Ze zullen later wel een incasso sturen! zo is Simpel.
Eens bent u van ze verlost.
Mijn twitter: #simpelishetniet -
May 16, 2012 om 22:25belplafondHet wordt zeer moeilijk om Simpel te overtuigen, dat heb ik aan den lijve ontdekt.
Het is een zeer lang verhaal, maar mijn bel plafond stond op 100 euro
maar gaat er dus zeer fors er overheen.
Simpel blokt hem een week later.
Ik heb bezwaar gemaakt maar Simpel vertelde dat om technische reden niet eerder de simkaart geblokt kon worden.
Ik heb uiteindelijk de geschillencommissie in geschakeld.
Die heb ik gewonnen !
De geschillencommissie uitspraak is duidelijk: omdat de klant zijn bel plafond zelf kon in stellen kon hij er ook van uit gaan dat dat ook gehandhaafd wordt door Simpel,en dat technische redenen niet van toepassing is.
Mijn raad is: doe al je communicatie schriftelijk en aangetekend zodat je altijd bewijs hebt.
Je moet bij Simpel een zeer lange adem hebben... sterkte.
u kunt mijn verhaal ook volgen via twitter: #simpelishetniet -
Nov 8, 2011 om 23:01Simpel komt geschillencommissie uitspraak niet na!De heer w ................
........................
......................
Nederland
Geachte heer .............,
U heeft ons laten weten dat de andere partij zich niet aan de uitspraak houdt.
Wij hebben de andere partij gevraagd dit zo snel mogelijk te doen.
Houdt de andere partij zich binnen nu en een maand nog niet aan de
uitspraak? Neem dan contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Geschillencommissie Telecommunicatie
drs. .................
secretaris
Dossiernummer
Betreft geschil
Behandeld door
Uw referentie
: .............
: w ................... / Simpel Consumenten BV
: .................. Den Haag, 3 november 2011 -
Oct 28, 2011 om 10:04Zoek andere gedupeerden van Simpel B.v.Ik heb sinds 27 september 2010 een conflict met sim only aanbieder Simpel bv.
Mijn bel plafond stond op 100 euro maar toch kreeg ik een rekening van 814,34 euro!
Na het nakijken van het overzicht zie ik dat het al op 1 augustus 2010 iets over de 100 euro staat, en de blokkade gaat pas in na 9 augustus 2010 in.
Uiteindelijk komt het tot een uitspraak van de geschillencommissie op 29 juli 2011,waar ik gelijk krijg en het abonnement beëindigd wordt met terug werkende kracht tot 15 december 2010, en Simpel moet dit binnen 2 weken doen.
Alleen Simpel doet dit niet, en blijft het maar rekken.
En stelt bij het terug betalen aan mij een voorwaarden dat ik eerst nog een paar keer moet betalen,en daarna storten ze het geld weer terug.
Maar juist die constructie van Simpel is in strijd met de uitspraak van de geschillencommissie.
Inmiddels heb ik geld terug (22 september 2011 veel te laat), maar blijven er maar incasso’s komen over september, oktober (dit is abonnement geld) terwijl het beëindigd is.
Ook komt er een betalingsherinnering waar gedreigd wordt met een incassobureau. (13oktober 2011)
Simpel houd zich aan geen enkele wet, dit moet stoppen.
Terwijl Simpel in hun eigen voorwaarden stelt dat als een geschil tot de geschillencommissie komt, beide partijen aan de uitspraak moeten houden.
En ik ben dus niet de enigste die problemen heeft met Simpel.
Dus zoek andere lot genoten om Simpel aan te vallen.
want als je de wet als bedrijf niet na komt ben je in mijn ogen een crimineel. -
Oct 27, 2011 om 20:40Simpel komt geschillencommissie uitspraak niet na!Hierbij kom ik nog een keer terug op het boven staande.
Ik heb vandaag weer een incasso van Simpel gekregen maar nu van 54,98 euro.
Dit bedrag heb ik natuurlijk weer gestorneerd & morgen ga ik naar de bank om daar een blokkade aan te vragen voor Simpel.
Ik ben erg boos dat moet u weten.
Als je kijkt hoeveel mensen problemen hebben met Simpel, dan schrik je je rot!
Ik heb vandaag gelijk de geschillencommissie hier over weer geïnformeerd.
Ik heb gevraagd om nu te handelen.
IK ROEP OP OM SAMEN TE WERKEN MET ANDERE GEDUPEERDEN VAN SIMPEL !!
STOP SIMPEL.
TREK DE STEKKER UIT DIT BEDIJF!