Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: werkelijkwaar
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 17, 2011 om 01:18LET OP: Online T-Mobile saldo wijkt af van werkelijkGoed idee om een app er voor te zoeken.
Smsen doe ik nu sowieso een stuk minder dan daarvoor omdat ik nu whatsapp gebruik. Voor het internet betaal ik een vast bedrag ernaast en het belgedrag is niet veranderd. Dus je zou verwachten dat de maandelijkse kosten minder zouden moeten zijn relatief.
Ik ga mijn facturen goed vergelijken met die van daarvoor. En dan kijken wat voor conclusies ik eruit kan trekken.
Het weergave systeem ga ik nooit meer gebruiken. Indicatie wordt hier wel heel ruim genomen.
Bedankt voor de reacties.
Groetjes -
Feb 17, 2011 om 00:46LET OP: Online T-Mobile saldo wijkt af van werkelijkMaar gaat als jij voldoet aan de eisen in de vacature dan is jouw salarisindicatie
€.... En nee dit is niet in alle gevallen zo, maar je snapt mijn punt.
De hoofdzaak voor mij is niet het extra betalen, maar zoals ik dus probeer aan te geven dat dit een dubieus mankement is. Ik krijg 45 euro per maand als saldo, wat dus hetzelfde werkt als prepaid lijkt mij.
Op de 7e vertelde het saldoscherm mij dat ik €8 had.
Op de factuur staat dat ik er al de 5e overheen zat. En heb heb in de 4 dagen ervoor €8 gebeld/gesmst dan scheelt dit dus een week (3 dagen + 4 dagen). Naar mijn idee gewoon veel te lang. En je mag toch wel verwachten dat een indicatie minder dan een week is. -
Feb 17, 2011 om 00:12LET OP: Online T-Mobile saldo wijkt af van werkelijkWat snap jij niet aan mijn redenering.
T-Mobile probeert klanten tevreden te stellen en omdat het tegenwoordig lastig is om je saldo te controleren, bieden zij de klant het gemak aan het saldo online te controleren. Klanten controleren hun saldo dus via internet om te zorgen dat zij niet over hun max. heen gaan. En klanten hebben dus de verwachting dat deze indicatie redelijkerwijs klopt en niet een week achterloopt. Dit heeft niets te maken met belgedrag maar met een verkeerde weergave. Snap jij de frustratie dan niet dat je juist online je saldo controleert en de verwachting hebt dat je deze maand juist binnen je bundel bent gebleven en niet er buiten bent gegaan.
En alsjeblieft een zaak aan mijn broek, ik spreek niet over oplichting maar ik voel mij opgelicht dat is een gevoel.
En een indicatie heeft ook zijn grenzen.
Stel je solliciteert op een functie waar in staat dat de salarisindicatie €1.500 is en je komt aan en het is €750... Of dat je je huis laat opknappen en je vraagt om een offerte-indicatie dan kan je er toch ook vanuit gaan dat de prijs ongeveer klopt en niet dat het 2 keer zo duur wordt. -
Feb 16, 2011 om 23:27LET OP: Online T-Mobile saldo wijkt af van werkelijkHoezo is dat kinderachtig?
Als het nummer wat je kan bellen vaak niet te gebruiken is, zoek je een alternatief. En als er een indicatie van je beltegoed wordt gegeven waar bij staat dat het bijgewerkt is op een bepaalde datum en tijdstip, dan lijkt het me logisch dat klanten er van uit kunnen gaan dat deze indicatie redelijk klopt. Maar als er dan uit de factuur blijkt dat je er al een paar dagen over heen zit, vind ik dit onbegrijpelijk. Het is dus een technisch mankement, al kan ik dat zelf niet begrijpen want het gaat hier om bijna een week.
Jouw oplossing is het nemen van een hoger abonnement maar dat is niet de oplossing van het probleem. Ik wil de kosten juist zo laag mogelijk houden en door de extra service die de saldoweergave zou moeten bieden kan ik eronder blijven door bijv. te stoppen met smsen als het limiet bereikt is. Het gebruiken van de interne teller is een oplossing, bedankt.
En dan nog iets, met het vorige abonnement van T-Mobile zat ik er nooit structureel overheen. Zij hebben mij juist en hoger abonnement aangeboden en mijn belgedrag is niet veranderd, maar goed dat is weer een ander punt.