Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: AD45
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 14, 2019 om 15:45Geld terug gekochte autoMijn dochter heeft een enigzins vergelijkbare ervaring meegemaakt. Ca. 10 dagen na aankoop Peugeot op weg naar vakantieadres in Slovenie, gestrand met motorproblemen (turbo) in Duitsland. Auto door bergingsbedrijf terug gebracht naar Peugeot dealer Versteeg Buurman Wageningen. Op een heel nette manier opgelost (nieuwe turbo). Echter na een week diende zich weer een nieuw probleem aan, opnieuw netjes opgelost. Na 2 weken opnieuw weer een probleem en een 4e, ook weer netjes opgelost. ( hoge kosten)
Mijn dochter was het vertrouwen in de auto nu wel kwijt geraakt. Echter NIET in de garage, afspraak gemaakt mer verkoper Kristo, die zich dit heel goed kon voorstellen en kwam zelf met het voorstel auto nog eenmaal grondig doorlichtten of inruil voor ander auto. Dit heeft ze gedaan en heeft nu een prima andere Peugeot. Dit is dus SERVICE en een teken dat het ook anders kan. Probeer eerst er toch samen uit te komen, maar blijf ook bij jezelf. Hulde aan deze garage/verkoper. -
Apr 4, 2017 om 19:05Moet klunzende keukenboer financieel tegemoetkomen?Ja zo te horen hebt u helaas geen goede gesprekspartner meer in dit bedrijf, heel erg jammer voor u en het bedrijf.
U kent uw eigen verhaal, als u denkt dit wijkt (teveel) af van hetgeen gekocht, laat er nogmaals een onafhankelijk
expert naar kijken, er zijn hiervoor voldoende mogelijkheden.
p.s. meteen aanpakken!
mvg