Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Claudiaatjes
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 8, 2017 om 20:57Bril kapot in poststukIk snap hem... Bedankt!
-
Mar 8, 2017 om 19:21Bril kapot in poststuk'TS' wil best reizen, gaat daarom maar haar vertrouwde opticien 1,5 uur van haar woonadres. Opticien heeft aangeboden de bril te versturen. Dan gaat TS ervan uit dat hij dit vaker doet en er ervaring mee heeft dat dit ook goed gaat...
-
Mar 8, 2017 om 19:10Bril kapot in poststukHaha, dat kan wel... ik heb het gebroken stuk nu geplakt met plakband en ben nu een echte nerd. Maar het is niet optimaal.
Dit montuur word nog steeds verkocht, alleen nu in een andere kleurstelling. Waarom zou ik geen recht hebben op een nieuw, maar zelfde montuur. Dan kunnen ze mijn nieuwe glazen er in zetten met een verkoop waarde van 90euro. Of ik 'koop' een nieuwe bril bij hun van 50 euro en daar moeten ze dan weer nieuwe glazen in gaan plaatsen op hun kosten... lood om oud ijzer... en misschien is het nieuwe montuur niet echt mijn ding.... waardeloze mode nu met die donkere dikke monturen.... -
Mar 8, 2017 om 11:52Bril kapot in poststukMijn montuur was zeker in redelijke staat. Het was een montuur van ruim 200 euro toen en het is een bril naast mijn lenzen. Dus niet voor dagelijks gebruik. Ik wil er niet beter op worden alleen schadevrij zijn.