Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: GerritSprinter
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 3, 2019 om 09:46Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVDank voor de tip, alles gedaan maar mocht niet baten.
-
Oct 31, 2018 om 13:51Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVDat lijkt inderdaad zo, als je er achter kijkt dan branden er wel lichtjes. Lijkt of die verkeerde gemonteerd staan, zelfs op standaard met 30cm van de muur geen aura. Dank voor de belbus tip!
-
Oct 31, 2018 om 13:49Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVdank voor het delen van je mening, nu graag weer terug naar de inhoud
-
Oct 31, 2018 om 13:48Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVHet verhaaltje is nog niet rond :)
-
Oct 31, 2018 om 13:47Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVdaar ben ik dus benieuwd naar, wat is mijn juridische plek in deze?
-
Oct 30, 2018 om 11:28Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVzie de foto, er is gewoon geen aura op de muur zichtbaar. Maar in deze gaat het me niet om het probleem, maar om de verandering in standpunt vanuit Philips. Ze starten met "niet de bedoeling" naar "voldoet aan specificaties", terwijl duidelijk te zien is dat het verschil in demo en mijn versie bijna 100% is.
-
Oct 30, 2018 om 11:25Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVZe zien in moederboard en tv geen bijzonderheden, daarmee voldoet hij aan de specs. Echter zoals je in de bijgesloten foto ziet, is er geen ambilight aura op de muur waarneembaar. Dat hebben ze gelijk vanaf moment 1 erkend en daar komen ze nu op terug vanuit specs. Je ziet dat er iets niet klopt, echter is dit vanuit specs niet te beargumenteren.
-
Oct 30, 2018 om 11:20Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVDank voor je inhoudelijke reactie, was ik van op de hoogte. Ben persoonlijk zo verbouwereerd over het feit dat ze eerst het standpunt aannnemen dat dit zeker niet de bedoeling is, mij gevraagd wordt om alles op te sturen, mee te gaan in allerlei reparatie proces stappen zodat ze alles kunnen uitsluiten .... en dan terug komen met "hij voldoet aan specificaties". Dat terwijl iedereen ziet dat de ambilight minimaal is (helemaal in vergelijking tot hun demo video).
Als ze gelijk hadden gezegd: helaas garantie verstreken, ga er maar mee naar CE-repair dan had ik mijzelf enorm veel tijd & geld kunnen besparen. Ben daarom benieuwd of een organistie een klant zo lang aan het lijntje mag houden? -
Oct 30, 2018 om 11:14Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVKan zeker, maar mijn spel met Philips gaat gewoon door. Mijn vraag is echter, kan een bedrijf het maken om zolang een klant aan het lijntje te houden en dan met een aanpassing van eerder ingenomen standpunt de zaak proberen af te doen?
-
Oct 30, 2018 om 11:12Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 Ambilight TVZe hebben zelf de video beoordeeld: vanuit de video, foto en eerste CE-consult gaven ze te kennen dat de ambilight zwak was.