Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Greg1965
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 23, 2020 om 08:19Geen fatsoenlijke reactie TomTom klantenservice - Customer Relations@ Clio23: De verkeersinfo in BE heeft het sinds begin niet gedaan op het nieuwe toestel! Dit is ook bekend bij TT. DE verkeersinfo op ouder model TT6000 werkte wel gewoon. Het probleem IS bekend bij TT alleen ook hier 3 verschillende versies waarom het niet op de Premium werkt. Dat er ook goede kennis aanwezig is op de klantenservice bestrijd ik niet maar in mijn geval heb ik dan de verkeerde personen gesproken / gemaild want dit was niet meer normaal.
@ Paul1: Dat zou ik kunnen doen. Sterker nog, denk vaker dat ik al een gereviseerde heb met al mijn problemen, Ik vergelijk het echter met de aanschaf van een auto. Ik koop een nieuwe - krijg problemen - ga naar garage - wordt "opgelost" - blijkt niet zo te zijn - komen meer problemen - bel de dealer en die zegt breng hem maar en je krijgt een 2de hands auto.... Zou je denkelijk ook niet doen of wel?