Reacties gegeven door: HC4000
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jul 1, 2016 om 11:52Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?heb ik inmiddels gedaan ;-)
-
Jun 30, 2016 om 08:45Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?Nog maar een voorbeeld hoes snel ze zijn bij vodafone:
Ontvangstbevestiging
Beste heer, mevrouw,
Met dit bericht informeren wij je over de status van jouw e-mail.
Het lukt ons niet om jouw vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Wij vragen je nog even geduld te hebben. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
27-06-2016 Reactie.
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor je feedback!
We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 2 werkdagen van antwoord voorzien.
Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
27-06-2016 Uw vraag
Betreft : klacht
Categorie : abonnement
Channel : Web Consumer
Aanhef : M
-
Jun 29, 2016 om 12:26Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?Nog maar weer een bewijs van slechte service: wordt weer naar allerlei nummers en adressen verwezen:
Antwoord op uw e-mail
kassa | hc4000 | 27 juni 2016| Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?
29-06-2016 Ons antwoord
Goedemorgen Harry,
Wij hebben geen telefonisch contact.
Als dit jouw voorkeur heeft dan kun je met de klantenservice contact opnemen.
Indien wij je kunnen helpen dan hebben we eerst de gegevens nodig waar we naar hebben gevraagd.
Met vriendelijke groet,
Rowie
Vodafone 24/7 Web Crew
29-06-2016 Uw vraag( harry@)
Beste Linda,
Als je echt wilt helpen neem dan contact op met 06xxxxxxx.
Ik onderneem verder geen actie.
Mvgrt,
Harry
-
Jun 29, 2016 om 09:36Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?
Kijk Linda, dit bedoel ik.
Wat kan hier nu uit opmaken? Isie nu wel of niet gaccepteerd en vervolgens wordt je weer naar allerlei kastjes gestuur.
Ik mijn nr in de mail gezet, als jullie mij niet bellen is het over en uit.
grt,
HC400
Beste e-mailer,
Bedankt voor je e-mail aan de Vodafone 24/7 Web Crew.
Indien je ons een e-mail stuurt op uitnodiging van de Vodafone 24/7 Web Crew: We hebben je vraag/klacht in behandeling en je krijgt zo snel mogelijk een inhoudelijk antwoord.
Stuur je de e-mail zonder uitnodiging van de Vodafone 24/7 Web Crew: We nemen je e-mail niet in behandeling. Het Vodafone 24/7 Web Crew e-mailadres is geen reguliere klantenservice. Vodafone is via diverse kanalen bereikbaar. Kijk voor meer informatie op http://www.vodafone.nl/klantenservice/contact of log in op My Vodafone en stel je vraag via een contactformulier.
Ik adviseer je om voor een snelle afhandeling zelf contact op te nemen met de klantenservice via 1200 of 06-54500100, of voor contact met de afdeling betalingen te bellen met 043-3514525 van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.30 uur.
Met vriendelijke groet,
Vodafone 24/7 Web Crew
Copyright © Vodafone 2013
-
Jun 29, 2016 om 09:27Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?Beste Linda,
Ik weet niet of ik dit nog wel wil. Ik ben al twee maanden aan het lijntje gehouden. Kijk dat er fouten gemaakt worden kan ik mee leven, maar hoe er mee wordt om gegaan, daar wordt ik echt ziek van, hoe Vodafone mij al twee maanden aan het lijntje houd en telkens nieuwe hoop geeft. Als ik nu bel zeggen ze nog doodleuk u moet nog even geduld hebben, ik snap werkelijk niet hoe ze dit uit hun strot krijgen. Back office is het toverwoord, dat lijkt op soort dekmantel. Ik denk zelf dat die office niet eens bestaat. Want als ik vraag om doorgescahekeld te worden dan kan dat niet, want zij zijn alleen via mail te benaderen. Wel raar voor een phone company. Ze kunnen niet eens een bloemetje laten bezorgen die ons beloofd is. En dat bedoel ik, het gaat me niet om het bloemetje, maar om de vervulling van de belofte.
Beloftes:
1) Er wordt telkens een datum genoemd, dat ik bericht krijg. Antwoord: nog steeds niets, nooit een enkel bericht ontvangen. Moet er telkens zalf weer achteraan.
2) U wordt voor 17:00 uur terug gebeld. Antwoord: ik bel zelf om 17:00 en dan krijg ik te horen dat ze er mee bezig zijn, u moet nog even geduld hebben.
3) We bezorgen een Bloemetje. Antwoord: die staat denk ik bij hun zelf op kantoor, ik moet er nog steeds één krijgen.
4) Ik wil bandopname van contract. Antwoord duurt 10 werkdagen. Zijn inmiddels al 40 werkdagen en uiteindelijke reactie is dat vodafone dat eigenlijk helemaal niet doet. Wel vreemd als een vodafone medewerker via chat dat zelf heeft aangekaart bij mij. Ik heb chat bewaart als bewijs.
5) Ik heb geannuleerd, binnen 48 uur ontvangt u bevestiging. Antwoord: we zijn nu 1,5 week verder en weer wordt de bekende smoes gebruikt het ligt bij Back Office, u moet nog even geduld hebben.
Dat kunnen ze bij Vodafone kennelijk niet. Mijn dochter zit nu twee maanden zonder telefoon en ze is haar telefoonnummer nu ook kwijt, ik heb het wel gehad met Vodafone. Ik ga eerst stappen nemen om de boel op te zeggen.
grt,
HC4000 -
Jun 29, 2016 om 09:09Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?Waarom is het zinloo"s? Wat is uw ervaring hiermee?
ik heb het ook niet gedaan via PostNL, maar eerst via de link. Ik heb daar trouwens ook geen reactie meer op gekregen.
Ik wilde het daarna wel via een aangetekende brief doen idd. -
Jun 27, 2016 om 14:24Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?Weet u naar welke afdeling ik moet schrijven of mailen?