Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Henk.-055
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jul 18, 2017 om 15:25KPN spamWas het maar zo simpel.
Je kunt adressen opgeven die aangemerkt moeten worden als spam.
Als je dat doet laat hij vervolgens die adressen gewoon door, hoe moeilijk kan het zijn? -
Jul 18, 2017 om 15:06KPN spamDag Carola83,
Heb nog geen klacht neergezet bij de KPN, want als ik het forum zo bekijk dan doen die er toch niets mee, je krijgt alleen reacties van "oh ja, wat vervelend, we zijn er mee bezig.
Het enige wat ze hoeven te doen is investeren in een fatsoenlijk spamfilter.
Ook als je nu mails aanmerkt als spam of ze in een spamfilterlijst zet, ze blijevn gewoon terug komen, eigenlijk is het gewoon een wanprestatie, en zouden ze aangeklaagd moeten worden. -
Jul 18, 2017 om 14:44KPN spamIk kan holy3 zijn reactie wel begrijpen, hij en ik en nog een heleboel anderen hebben last van heel veel spam in de postbus van kpn, ook al gaan we voorzichtig om met onze mailadressen, echter hebben we daar geen volledige controle over want als mijn mailadres bij iemand anders in een mailprogramma(meestal outlook of een ander populair programma (zelf gebruik ik Thunderbird) en dan de adressenlijst op de een of andere manier gekopieerd wordt door een virus o.i.d. ben je de pineut en heeft een spammer alsnog jouw adres.
Waar het hier om gaat is dat andere aanbieders zoals google ziggo en noem maar op wel 99 % van de spam eruit filteren en netjes in de spam folder plaatsen, dus het kan wel!! -
Jul 18, 2017 om 11:38KPN spamDat is de omgekeerde wereld, je moet een probleem bij de bron aanpakken, wat u oppert is symptoombestrijding
-
Jul 18, 2017 om 11:00KPN spamHet spamfilter staat goed ingesteld, maar werkt niet! Er komt zelden spam in de spamfolder
Voorheen had ik ook geen last van spam, het is ineens ontstaan, en ik ben uiterst voorzichtig met het rondstrooien van mijn mail adres.
Het probleem ligt echt bij de KPN, ik ben echt geen digibeet