Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Joep6
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 7, 2023 om 14:46Lucovitaal shiatsu massage kussen garantieperiodeEen bedrijf hoort toch duidelijk op hun site de garantieperiode te vermelden. En een klantenservice hoort toch te weten waar dit op de site staat en dit aan de klant te kunnen vertellen. Het bedrag is ook niet hoog maar het gaat mij er om dat ze niet duidelijk en eerlijk communiceren! Kreeg als antwoord dat een adapter maar een half jaar mee gaat. Staat niet bij het product vermeld en dan lever je wel hele slechte kwaliteit. Dit is mensen misleiden en oplichten en daar maak ik me boos over. Want ik zal vast niet de enige klant zijn die zo behandeld wordt. En een infraroodlamp is reeds in ons bezit.
-
Feb 7, 2023 om 13:58Lucovitaal shiatsu massage kussen garantieperiodeHet gaat niet om een "gewoon" hoofdkussen want dan zou ik die gewoon in de winkel gekocht hebben om het product goed te kunnen beoordelen.
Een (web)winkel moet duidelijk aangeven hoeveel garantie je op een product hebt. En een klantenservice moet kunnen vertellen waar het staat op de site!
Misschien moet je wat beter lezen SIRA want je geeft wel commentaar maar weet volgens mij niet waarop. -
Feb 7, 2023 om 00:16Lucovitaal shiatsu massage kussen garantieperiodeMaar dan moet die garantieperiode toch vermeld worden op je factuur of dat je het terug kan vinden bij het product of de algemene voorwaarden.En een medewerker van de klantenservice moet je toch kunnen vertellen waar de informatie over de garantieperiode staat op de site. En het antwoord dat je het product in een ander stopcontact moet proberen vind ik ook maar raar want dat doe je automatisch al.
-
Aug 24, 2020 om 22:34Blauw scherm met stopcodeHad wel meer dan tien verschillende foutmeldingen en daar was bovenstaande foutmelding er ook één van. Anders zou ik hier toch niet op antwoorden Gerbera en dat als eventuele oplossing voorstellen!