Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: LTEX
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 26, 2020 om 17:16Bol.com raakt tot 2x toe 75inch TV kwijt? Mag ik levering eisen?Bedankt voor je reactie. De QE75Q60T is helaas een mindere variant met 60hz i.p.v. de 100hz die de R heeft. Dit is redelijk belangrijk omdat het beeld daardoor aanzienlijk rustiger is.
Ik heb inmiddels met bol.com gesproken en zij geven toe dat er iets serieus niet goed is gegaan in beide gevallen. De tracking codes van PostNL gaven nl wel aan dat het pakket is afgegeven, maar in andere systemen blijkt het niet zo te zijn. Er zit dus een fout in het proces. Ik hoop dat ze het kunnen vinden en oplossen. -
Oct 25, 2020 om 14:30Bol.com raakt tot 2x toe 75inch TV kwijt? Mag ik levering eisen?@SPRIETJE
Ik klik net op de link die jij plaatste, waarin je aangeeft dat hij niet meer leverbaar is. Welnu, ik krijg nu zelfs te zien dat hij wel op voorraad is en dat hij zelfs goedkoper is geworden! Kijk zelf maar! Juist omdat ze ook nu weer aangeven de TV op voorraad te hebben (zelfs tegen een lagere prijs) mag ik toch verwachten dat ze of per direct zorgen dat het wordt geleverd of dat ze bewust de boel aan het misleiden zijn?
De keuze voor dit "bakbeest" is overigens gemaakt omdat het grote scherpe beeld op 100hz juist prettig voor haar is en de remote kent ze al omdat ze hetzelfde model in kleiner formaat reeds heeft. -
Oct 25, 2020 om 14:15Bol.com raakt tot 2x toe 75inch TV kwijt? Mag ik levering eisen?Ik eis ook niets, ik verwacht echter wel dat er fatsoenlijk wordt omgegaan met klanten. Ik denk dat het voor grote bedrijven belangrijk is om te weten hoe veel last een klant kan hebben in dit soort situaties. In ons geval kiezen we er juist voor de order bij ons te laten bezorgen, zodat wij de TV zelf kunnen brengen. Een hoog bejaarde vrouw in deze tijden laat ga je niet confronteren met wildvreemde bezorgers/installateurs (ook op een lokale dealer zou dit van toepassing zijn).
Wij zitten sinds 12 oktober dus om beurten hele dagen thuis, omdat bol.com en Postnl blijven beloven de volgende dag te bezorgen. Daarvoor zijn we al bijna 2 weken dagelijks afspraken aan het verzetten. Dat kost tijd en levert veel frustratie op.
De TV was inderdaad interessant geprijsd, daarom hebben we hem ook gekozen. De eerste keer was hij op de site op voorraad en zou de volgende dag bezorgd worden. Dat blijkt ook uit de bevestigingen en de factuur. Sterker nog, de beugel die erbij besteld was is wel de volgende dag bezorgd.
Stel dat het inderdaad een laatste model was, dan zou ik het nog begrijpen, maar het is Bol.com zelf geweest die ons erop heeft gewezen dat de TV weer voorradig was en het voor ons het beste was hem nogmaals te bestellen, zodat hij nu wel de volgende dag geleverd zou worden. Het is met name de tweede keer dt het nu weer op dezelfde wijze mis gaat en het uitblijven van reacties van hun klantenservice, die ons beweegt hier werk van te maken.
De Wereld zou er inderdaad een beetje beter uitzien als er niet zoveel geeist werd. Maar redelijkheid gebied mij te zeggen dat grote webshops het een beetje hoog in hun bol(.com) hebben gekregen door te denken dat klanten dit soort frustraties allemaal maar gedwee moeten accepteren.