Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Maarten Oberman
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 21, 2020 om 14:49KNAB blokkeert cardreader zonder klant te informerenHelaas ze hebben niets gestuurd, niet alleen heb ik niks ontvangen, maar dat zeiden ze in het tfn gesprek met mij ook nog eens, tsja niets is voor eeuwig, nee maar wat goed is ,moet je niet willen verbeteren en de card reader voor hier thuis met ideal doet het prima ... en een dumphone met een ipad doet het voor mij beter en efficienter dan een smartphone; misschien proberen ze te bezuinigen op card readers en willen ze parasiteren op de smartphone van gebruikers
-
Oct 21, 2020 om 14:46KNAB blokkeert cardreader zonder klant te informerenGoed advies ga ik doen dank!
-
Oct 21, 2020 om 14:46KNAB blokkeert cardreader zonder klant te informerenze waren er nog niet aan toegekomen om de klanten te informeren, ze vodnen het urgenter om phising tegen te gaan, zat wel 10 dagen tussen eerste blokkade en bel;eln met ze