Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Regenboogrussula
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Nov 22, 2020 om 22:11Langdurig defecte slimmemeter en een extreem hoge verbruikscorrectie.Geachte geboren Amsterdammer,
U trapt hier een opendeur in. Uiteraard had ik zelf allerter moeten zijn, maar aangezien ik nooit eerder een dergelijke probleem heb gehad en stedin zelf mij berichte dat de storing verholpen was ging ik uit goed vertrouwen vanuit dat het opgelost was, op het moment dat ik constateerde dat dit niet het geval was heb ik hier ook een melding van gemaakt. Daarnaast was ik in 2019 veel aan het werk en nauwelijks thuis.
Toch wil ik u bedanken voor u raad, ik heb sinds de aanwezigheid van de nieuwe meter (dus afgelopen 9 maanden) alles goed in de gaten gehouden. -
Nov 22, 2020 om 20:23Langdurig defecte slimmemeter en een extreem hoge verbruikscorrectie.Nog een toevoeging, ik heb op 09/12/2019 een melding gemaakt en stedin was pas 21/02/2020 hier om de meter te vervangen. Dus enkele dagen lijkt hier eerder maanden te zijn.
-
Nov 22, 2020 om 20:22Langdurig defecte slimmemeter en een extreem hoge verbruikscorrectie.A. Stedin heeft zelf een monteurafspraak afgezegd omdat de storing volgens hun in sept 2019 verholpen was.
B. Ik heb zelf melding gedaan van de defecte meter op 9-12-2019 bij NLE, toen heeft NLE voor het eerst melding gemaakt hierover bij Stedin.
C. Op geen enkel jaarnota die wij tussen 2016 en januari 2019 hebben ontvangen was er ergens het woord schatting te vinden, ik heb zelfs mailbevestiging op jan 2019 van vandebron die zegt: Je meterstanden voor elektriciteit en gas zijn goed bij ons doorgekomen. Binnen zes weken ontvang je op basis van deze meterstanden je eindnota. -
Nov 22, 2020 om 19:23Langdurig defecte slimmemeter en een extreem hoge verbruikscorrectie.Dank! Ik kon op een of andere manier mijn vraag op de website van radar niet meer terug vinden, ook niet in mijn profiel.