Reacties gegeven door: Sander92
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 31, 2016 om 01:14Melding maken van een slechte service Gamma
Waar in het verhaal lees jij ´slechte service´? Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, kan gebeuren. Een filiaal waar dit naartoe gestuurd had moeten worden kan er natuurlijk ook niks aan doen als dit niet wordt ontvangen. Een bezorging kan altijd uitlopen en bijvoorbeeld na sluitingstijd van het filiaal zijn aangeboden. Dit betekend waarschijnlijk dat het product de volgende dag aanwezig zal zijn. Slordig en waarschijnlijk een excuus waard maar meer niet,
Het lijkt mij dat een product, dat op voorraad is, niet besteld hoeft te worden via een ander filiaal of het hoofdmagazijn. Dus een vervangend product meegeven is vrij lastig.
Gewoon even navragen hoe dit opgelost kan worden en dan krijg je waarschijnlijk een duidelijk antwoord (nalevering; al dan niet op eigen adres, of een telefonische melding wanneer het pakket wordt bezord)
Tuurlijk kunnen bedrijven niet 'alles maken' en is dat vervelend maar dat vind ik hier niet van toepassing.