Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Tryingtohelp
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 26, 2021 om 17:52Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Beste Robh1993,
ik hoop voor u dat u inmiddels ook het geld waar u recht op heeft hebt ontvangen.
Ons is het gelukt met toch redelijk 'doordrammen' op de community van Samsung. We zijn niet de enigen, de cashback is een puinhoop en jammer genoeg kan ik niet anders dan concluderen dat degenen met de grootste mond (ik ook dus) alsnog krijgen waar ze recht op hebben.
De link https://eu.community.samsung.com/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&filter=location&location=category:nl&q=Cashback levert mijns inziens veel te veel resultaten op. En dat is de minderheid van de mensen die het niet opgeven. Mocht u uw geld nog niet hebben ontvangen dan raad ik u aan om daar een onderwerp te plaatsen met uw registratienummer zodat men u daar wellicht verder helpt.
Consuwijzer is waarschijnlijk druk, wat mij betreft worden cashback acties bij voorkeur met de retailer vewerkt zonder dat wij er als consument er iets van merken. In 2 maanden geen enkele reactie ontvangen van Consuwijzer. -
Jan 2, 2021 om 17:40Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Beste RJW, geen idee wat uw niveau van begrijpend lezen is maar ik vermoed dat het voor verbetering vatbaar is.
Gegeven het feit dat we onze registratie van de cashback actie niet kunnen wijzigen (foutmelding waar we niet omheen kunnen komen) en het feit dat het alternatief (toezenden via Whatsapp) niet verwerkt is tot op heden door Samsung (ondanks toezeggingen) is er uiteraard een melding op klachtenkompas gedaan.
@heremietkreeft, dank u wel voor uw reactie. Klacht is op klachtenkompas gezet (bij het aanmaken van dit topic al gedaan). -
Dec 31, 2020 om 17:34Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Beste Malty, het bijzondere is dat we onze registratie niet aan kunnen passen (foutmeldingen waar we niet doorheen komen) en dan aangewezen zijn op Whatsapp en daar de foto van de uitgeknipte streepjescode hebben verstuurd. En ondanks toezeggingen van Samsung hebben we tot op heden nog geen bevestiging gezien dat men ze verwerkt heeft (we hebben ze bijna 3 weken geleden verstuurd). Alleen een bevestiging van 24.12.2020 dat men ze niet heeft verwerkt en bijna tegelijkertijd een 'rejection' via email omdat ..... we de uitgeknipte streepjescodes van de verpakkingen niet hebben verstuurd. Bij al onze deelnames aan cashback acties van Samsung (met bedragen onder € 100) hebben we dit nog niet meegemaakt.
-
Dec 31, 2020 om 16:30Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Beste Malty, dank u wel voor uw reactie.
Geen idee of met een uitgeknipte streepjescode onze cashbackaanvraag meteen goed gekeurd zou zijn (was overigens volgens Coolblue niet nodig, een foto was genoeg). Alle eerdere acties van Samsung waar we aan mee gedaan hebben was dit ook geen probleem. Alleen is nu het bedrag wel van een andere categorie.
We wachten nog af of na (nogmaals) opsturen van de benodigde 'foute' foto's we een OK of een NOK krijgen.
Ongeacht de OK of NOK krijgt dit een staartje voor mij (en ook voor Samsung). -
Dec 28, 2020 om 17:05Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Beste Robh1993, dank u wel voor uw reactie.
Dit klinkt heel bekend. Bij eerdere acties van Samsung (waarbij het om kleine bedragen ging) nog nooit problemen gehad, dat ging altijd redelijk soepel. Voor uw aanvraag is het waarschijnlijk ook geen klein bedrag en ook tot morgen om uw aanvraag nog aan te passen ?
Onze aanvraag aanpassen gaat niet lukken, de site is zo gebouwd dat we tegen foutmeldingen aan blijven lopen.
Nu maar hopen dat na diverse keren opsturen via whatsapp Samsung eindelijk gaat doen wat ze beloven en het verwerken. Maar ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.
Telefonisch krijgen we te horen dat alleen de streepjescode van de soundbar niet ok is. Tegelijkertijd geeft Samsung in een email aan dat de fout alleen is dat de streepjes codes van de dozen niet uitgeknipt zijn (weken geleden al opgestuurd) en een derde kanaal zegt dat de foto's er allemaal netjes in hangen. Drie kanalen, drie verschillende geluiden, dat klinkt voor mij niet echt bemoedigend.
Mijn whatsapp met Samsung heb ik in ieder geval veilig gesteld en er gaan nog wel een paar brieven volgen.
Beste zou zijn om dit soort acties gewoon te verbieden. Laat de verkopende partij het afhandelen met Samsung, kan het veel efficiënter en zijn consumenten van dit gedoe af.
All the best en hoop dat u krijgt waar u recht op heeft. -
Dec 28, 2020 om 16:44Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Beste Heremietkreeft, dank u wel voor uw antwoord.
Ja we hebben de procedure gevolgd zoals door Samsung aangegeven. Bij de aanvraag waren de foto's van de dozen niet uitgeknipt en we hebben het verzoek gekregen om dat te corrigeren. So far so good maar dan begint de ellende. We kunnen onze aanvraag niet aanpassen. De site is zo gebouwd dat je (met onze aanvraag) tegen foutmeldingen aan blijft lopen dus niet verder kunt. Dan rest versturen via andere kanalen die Samsung bied en waarvan men aangeeft dat men het gaat verwerken en de aanvraag in orde gaat maken. Maar u raad het denk ik al, dat doet Samsung tot op heden dus niet. -
Dec 28, 2020 om 16:35Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Beste Panter22, dank u wel voor uw reactie.
De actie bevat de mogelijkheid om de aanvraag aan te passen. Ironisch genoeg is de titel van email die we daarover ontvangen hebben van Samsung: "Corrigeer je registratie eenvoudig".
Zoals in mijn vraag ook aangegeven, dan begint de ellende. Onze bestaande aanvraag is niet aan te passen en inmiddels heb ik al 2 keer de juiste foto's via Whatsapp verstuurd. Krijg steeds de verzekering dat het nu goed is en dat ze verwerkt worden, tot op heden dus nog niet.
Erg bijzonder dat ze een site zo in elkaar zetten dat je een bestaande aanvraag (tenminste de onze, met een hoog bedrag) niet aan kunt passen. Een bekend probleem bij Samsung maar men doet er niets aan. Ook bijzonder dat de correcties (foto's) die je via hun andere kanalen doorgeeft (en waarvan men zegt ze te gaan verwerken) niet verwerkt. -
Dec 27, 2020 om 20:14Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Beste sprietje, dank u wel voor uw reactie.
Met whatsapp reacties als de volgende waarbij alsnog de juiste foto's zijn opgestuurd:
12-12-20 09:43 - Samsung: Dat is begrijpelijk! Je ontvangt binnen 2 weken een e-mail over de status van de registratie. ^Cene
24-12-20 19:18 - Samsung: Ik heb even in jouw registratie gekeken, en zo te zien is er niks veranderd sinds de keer dat je mijn collega Cene hebt gesproken. De foto's van de uitgeknipte stickers staan er nog niet in. Dit ga ik direct in orde voor je maken! Ik breng ook mijn collega's van de promotieafdeling op de hoogte zodat we jouw registratie z.s.m. op kunnen pakken. Mijn excuses voor de vertraging ^Rosella
kan ik niet zoveel. Mooie woorden vanuit de zijde van Samsung heb ik al genoeg gehoord en helaas een echt waarheidsgehalte hadden ze tot nu toe niet. Nog steeds bericht dat het allemaal niet klopt. Telefonisch geeft men zelfs aan dat ook andere foto's niet correct zijn. Uw goed recht om dit onvolwassen te noemen maar het zou fijn zijn als u een poging had gedaan om mijn vraag te beantwoorden. Begrijp me niet verkeerd het is uiteraard ook uw goed recht om de belangen van Samsung hier te behartigen.
-
Dec 27, 2020 om 20:02Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Dank u wel Sjoppy voor uw reactie. We hebben ze allemaal geprobeerd, het is de muur van Samsung waar we tegenaan lopen.
-
Dec 27, 2020 om 20:01Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Dank u wel Maritas voor uw reactie, een klacht op de Community van Samsung is inmiddels geplaatst, helaas de gewoonste zaak van de wereld dat het allemaal niet werkt.