Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: gjtm
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 24, 2024 om 16:30Kpn monteurEen aansluiting met 2 ronde pinetjes? Daarmee bedoel je dan de coax aansluiting. Dat heeft niks met KPN te maken, als die vervangen is, dan betreft het hier om werkzaamheden aan je binnen bekabeling in het huis zelf, waarschijnlijk is er een netwerk kabel van je meterkast naar de plek waar je tv staat aangelegd, die vallen niet onder de verantwordelijkheid van je provider maar van jezelf. Als de monteur hiervoor niks qua kosten heeft gerekend op zijn eigen bon is dat vrij coulant.
En nogmaals, de 75 euro aan kosten staan los van de monteursbon, de monteur kan deze kosten niet weghalen en heeft hier niks over te zeggen helaas, zijn mening hierin is niet van belang, deze kosten zijn van te voren al in rekening gebracht omdat je VOOR de geplande aansluitdatum, zonder telefonisch overleg, zelf op eigen houtje een betaalde installatiemonteur hebt aangevraagd. -
Dec 4, 2023 om 20:52Kpn / XS4ALL contactEven voor de duidelijkheid, mocht iemand hier via een google zoektocht terrecht komen. Bovenstaande links zijn geen officiele forums van KPN nog Xs4all, dit betreft gebruikers forums waar KPN niks mee te maken heeft. Het officiele forum vind je onder https://forum.kpn.com/
-
Jun 21, 2022 om 13:38Misleid door Budget alles in 1Eh? KPN en andere providers zijn verplicht de bestaande email accounts na een overstap 6 maanden gratis in de lucht te houden, daarna mogen ze het opheffen of tegen betaling aanbieden. Hoe kom je erbij dat KPN hier iemand misleid of het beleid omgooit? De OP geeft duidelijk aan hierna gevraagd te hebben bij de verkoper, en dit werd positief beantwoord. Als je niet weet waar je het over hebt, prima, maar reageer dan niet met zulke statements.
-
Feb 27, 2018 om 19:49KpnHet duidelijker maar minder klantvriendelijke antwoord is dat er eigenlijk geen enkele basis voor deze kassa uitzending was. Je hebt bij KPN (of andere providers) geen abonnement op wifi, maar op internet. Dit wordt tot aan de modem geleverd, alles verder is buiten de verantwoordelijkheid van je internet provider. Dit wordt ook wel het klantdomein genoemd. Heb je geen zin in kabels? Mooi, zorg dan zelf voor goede apparatuur.
Wifi ondersteuning is op basis van best effort en is een extra functionaliteit van de experia box. Niks meer en niks minder. Lees je contract maar door.
Tevens was het nogal misleidend voor de gemiddelde consument, een medewerker van het juridisch loket aan het word laten die beweert dat klanten recht op een vergoeding zouden hebben omdat er problemen met de wifi zijn. Als er al iets vergoed wordt, dan is dit op basis van een coulance regeling.
Vergeten we verder maar het feit dat het hier om de 5ghz frequentie gaat, wanneer deze uitstaat val je terug op de de 2.4ghz frequentie die na behoren functioneerd op de experia box v10. Oudere modems hebben geen 5ghz, toch betalen die klanten precies hetzelfde voor hun abonnement.
Dan krijg je nog een klant die beweert dat hij maar de helft van het abonnement zou moeten betalen omdat zijn wifi snelheid nu ook maar de helft is. Wat een onzin allemaal. Werkt de wifi van je provider niet naar behoren en is de best effort dienstverlening uitgeput dan moet je zelf apparatuur aanschaffen, altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven.