Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: lw1988
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 15, 2016 om 22:20Verhuizing bij tele2 dwingt klant tot afsluiten van een nieuw jaarcontract (of langer)Zal het daar ook eens neerleggen dan!
-
Sep 14, 2016 om 23:43Verhuizing bij tele2 dwingt klant tot afsluiten van een nieuw jaarcontract (of langer)De dienstverlening stopt niet per definitie, de verhuizing doet geen afbreuk aan het contract. Klanten die bijv gaan samenwonen waarbij 2 contracten actief zijn en er na het samenwonen nog maar 1 wordt 'gebruikt' door de klant, hebben wel de verplichting het tweede contract ook voor de volledige duur door te betalen (tenzij uit coulance deze wordt vernietigd, wat niet standaard is)
Het is een ander verhaal als Tele2 claimt het product niet te kunnen leveren. Echter, zij geven aan het wel te kunnen leveren. Hiervoor moet de klant wel een nieuw contract aangaan. -
Sep 14, 2016 om 23:37Verhuizing bij tele2 dwingt klant tot afsluiten van een nieuw jaarcontract (of langer)Het opzeggen kan dus niet. Uit een andere reactie en verwijzing naar een oudere vergelijkbare post, bleek al wel dat het mogelijk is akkoord te gaan en later te beroepen op de bedenktijd.
Het ging me hier niet zo zeer om mijn persoonlijk gerief, maar vooral om de constructie die hier gehanteerd wordt. Dit geef ik ook aan in mijn verhaal.
Juist het gegeven dat een klant zichzelf op dergelijke slinkse omwegen uit een contract moet 'wurmen' doet mij vermoeden dat het niet helemaal gaat zoals het zou moeten. -
Sep 14, 2016 om 21:09Verhuizing bij tele2 dwingt klant tot afsluiten van een nieuw jaarcontract (of langer)Nu even uitgeTele2'd, maar zal ik morgen zeker eens proberen!
-
Sep 14, 2016 om 20:08Verhuizing bij tele2 dwingt klant tot afsluiten van een nieuw jaarcontract (of langer)Alle reacties zijn welkom hoor, ook als er dubbele informatie in staat!
-
Sep 14, 2016 om 20:00Verhuizing bij tele2 dwingt klant tot afsluiten van een nieuw jaarcontract (of langer)Klopt, maar in de praktijk wordt deze mogelijkheid dus niet geboden. Ik heb op verschillende momenten met verschillende medewerkers gesproken. Allen gaven dit aan.
(Deze persoon gaf aan dat op de website wel een verhuisservice wordt geadverteerd, die 35E kost) -
Sep 14, 2016 om 19:58Verhuizing bij tele2 dwingt klant tot afsluiten van een nieuw jaarcontract (of langer)Het abonnement is gewoon leverbaar, maar dus wel onder de voorwaarde dat een nieuw contract wordt afgesloten.